Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:07:51 GMT

نمایشگاه مجسمه های فلزی در ارومیه گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۶۵۳

نمایشگاه مجسمه های فلزی در ارومیه گشایش یافت

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری آذربایجان غربی، 58 اثر فلزی از این هنرمند با موضوع طبیعت و حیات وحش در قالب تمثال هایی از حیوانات مختلف و پرندگان منطقه آذربایجان در ابعاد مختلف ارائه شده است.
استفاده از تکنیک های مختلف در ترکیبی از صنعت فلزکاری و سبک های هنری مجسمه سازی از جمله جوش فلزی، برش، سایش و پرداخت، فلزی چون آهن را در دستان این هنرمند تبدیل به عنصری قابل انعطاف کرده که نتیجه آن خلق آثار زیبا و دلنشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل نجفی متولد سال 1350 شمسی در ارومیه بوده و از هنرمندان فعال در عرصه هنر شیشه گری و تابلوهای تزئینی است؛ وی تولید مجسمه های فلزی را از چند سال گذشته آغاز کرده و نمایشگاه «قصه های فلز» دومین تلاش این هنرمند در راستای معرفی آثار خود از سه سال گذشته تا به امروز است.
این نمایشگاه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 19 در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی واقع در جنب استانداری برای بازدید عموم دایر است.
2093/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آذربایجان غربی پرندگان صنعت طبیعت مجسمه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر هنری از  ۷۲ هنرمند استان خوزستان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

حمید صادق جولا افزود: درخت کُنار (سدر) در خوزستان به عنوان عنصری تاریخی یکی از مولفه‌های احیا و تقویت هویت فرهنگی در این استان است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف حمایت از ارزش‌های محیط زیستی و زیبایی‌شناسی درخت کُنار در استان خوزستان و با همکاری  انجمن هنر‌های تجسمی، شهرداری و  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری دزفول برپا شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار کرد:در پایان نمایشگاه به هنرمندان، گواهی معتبر و به بازدید کنندگان یک اصله نهال کُنار اهدا می‌شود.  

دومین نمایشگاه گروهی نقاشی  کُنار، درخت زندگی   تا سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آماده بازدید علاقمندان است.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • چیدمان هنری برای مظلومیت کودکان غزه
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد