Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:16:01 GMT

سانحه رانندگی حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۷۶۰

سانحه رانندگی حادثه آفرید

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: تجاوز به چپ خودروی سواری پژو عامل بروز این سانحه فوتی بوده است.

وی افزود: وجود ۳۰ روستا در این مسیر فرعی، میزان ترافیک در این محور را افزایش داده است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: جاده آجین، اسدآباد را به شهر‌های سنقر و کنگاور کرمانشاه ارتباط می‌دهد بنابراین، این جاده از مسیر‌های پرترافیک به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: جاده اسدآباد - سنقر پیشتر تعریض شده و این امر موجب افزایش سرعت خودرو‌ها در این مسیر فرعی شده است.

وی بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده سرعت خودروی پژو عامل بروز این سانحه بیش از ۱۲۰ کیلومتر در ساعت بوده در حالی که طبق آیین نامه سرعت خودرو در مسیر‌های فرعی حداکثر باید ۶۰ کیلومتر در ساعت باشد.

انتهای پیام/ب

سانحه رانندگی یک کشته بر جای گذاشت


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سانحه رانندگی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر طبق سامانه های تردد شمار خراسان رضوی، بیشترین میزان ورود و خروج خودروها در روز پنجم فروردین‌ماه ثبت شده و بزرگراه مشهد- چناران نیز در این مدت بیشترین متوسط تردد روزانه به میزان ۵۲ هزار و ۶۲۴ تردد را به خود اختصاص داده است.    کاظم قلاسی روز پنجشنبه افزود: در این مدت بر اساس اطلاعات پلاکهای ثبت شده خودروهای تردد یافته در جاده های خراسان رضوی، ۱۲ درصد از این پلاکها مربوط به تهران، چهار درصد اصفهان و سه درصد نیز مربوط به استان خراسان شمالی بوده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین وسایل نقلیه غیر بومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه پلاک خوان در بازه فروردین ماه، در روزهای سوم و چهارم این ماه معادل ۳۲ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده است.   قلاسی گفت: در بازه زمانی یاد شده، ۲۵ درصد از کل ماندگاری خودروها در استان خراسان رضوی بین (۱ تا ۳ روز) و ۲۹ درصد ماندگاری خودروها در استان بین (۳ تا ۷ روز) و ۱۴ درصد هم بیش از یک هفته در استان حضور داشته‌اند.   وی افزود: بیشترین مقاصد سفر هم استانی ها در فروردین ماه به ترتیب، استان خراسان شمالی و تهران با ۱۱ درصد، خراسان جنوبی و مازندران با ۹ درصد و سمنان با ۸ درصد گزارش شده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سه درصد از مجموع ترددها در بزرگراه تربت حیدریه-باغچه و سه و ۲ دهم درصد از مجموع ترددها در بزرگراه نیشابور- باغچه در فروردین ماه تخلف سرعت داشته اند که مطابق اطلاعات دوربین های ثبت تخلف سرعت این ۲ محور رکورد دار تخلفات یاد شده در استان شده اند.   خراسان رضوی با داشتن ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی جایگاه دوم کشور را از نظر طول راه ها به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید