Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@09:42:06 GMT

حناچی: دیگر مجوز برج باغات صادر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۷۶۹

حناچی: دیگر مجوز برج باغات صادر نمی‌شود

شهردار تهران با بیان اینکه ما دیگر مجوز برج باغ صادر نمی‌کنیم، گفت: برای کاربری‌هایی که کارکرد اقتصادی داشته باشند به شرط حفظ باغ مجوز خواهیم داد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم واگذاری باغ وثوق‌الدوله به شهرداری تهران که از سوی بنیاد مستضعفان صورت گرفت، درباره وضعیت واگذاری باغات گفت: یک مسیر امکان ساخت و ساز را فراهم می‌کند و یک مسیر هم کارکرد اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران با بیان اینکه مؤسسات اقتصادی به طور طبیعی به دنبال کارکرد اقتصادی هستند، اظهار کرد: تغییر نگاه شهرداری و شورای شهر هم به تشدید این وضعیت انجامیده است و ما جلوی ساخت و ساز و ضوابط برج باغ را گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با همه فشارهای اقتصادی که شهرداری تحمل می‌کند ما این تغییر رویکرد را ایجاد کرده‌ایم تا این شهر را برای زندگی مردم فراهم کنیم، چون اعتقاد داریم سلامت و آرامش مردم ارزشمند است و آماده‌سازی بستر آن بزرگ‌ترین هدف است.

حناچی افزود: ما با بنیاد تفاهم کرده‌ایم و با بقیه دستگاه‌هایی هم که چنین شرایطی داشته باشند مذاکره خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه ما دیگر مجوز برج باغ صادر نمی‌کنیم، تاکید کرد: برای کاربری‌هایی که کارکرد اقتصادی داشته باشند به شرط حفظ باغ مجوز خواهیم داد.

شهردار تهران با بیان اینکه تلاش ما این بود که پیش از پایان سال این باغ در اختیار مردم قرار بگیرد، گفت: آن طور که به ما قول داده‌اند تا اردیبهشت ماه مردم می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

حناچی در خصوص جزئیات این تفاهم اظهار کرد: ما با یکدیگر حساب‌های کلان و بده بستان داریم و حساب‌ها را در آن با یکدیگر به تفاهم خواهیم رسید.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات قالیباف شهردار اسبق تهران نسبت به بدهی‌های شهرداری تهران گفت: رنگ رخساره خبر می‌دهد از سرّ ضمیر.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص توصیه میرلوحی عضو شورای شهر تهران مبنی بر اینکه هر چه سریع‌تر لیست بدهکاران منتشر شود تا جلوی حرف و حدیث‌ها گرفته شود، خاطرنشان کرد: ما ترجیح می‌دهیم به کار ادامه بدهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی شهردار تهران مجوز برج باغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز فعالیت رشته ژنتیک در دانشگاه آزاد ورامین صادر شد

سحر هنرمند جهرمی معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام تصویب رشته جدید در مقطع دکتری این دانشگاه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های مجموعه این واحد دانشگاهی و مهیاشدن زیرساخت‌های لازم، بعد از رشته میکروبیولوژی در مقطع دکتری که سال گذشته تصویب شد، رشته ژنتیک در مقطع دکتری تخصصی نیز به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.

وی با تبریک این اتفاق مبارک به دانشگاهیان و علاقه‌مندان تحصیل در رشته تخصصی ژنتیک افزود: با تصویب این رشته تعداد رشته‌های واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک در مقطع دکتری تخصصی به ۲۱ رشته رسید.

معاون آموزش و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک، پیگیری برای ایجاد رشته‌های متناسب با علاقه‌مندی مخاطبان و نیاز روز جامعه را از اولویت‌های برنامه‌ریزی آموزشی این دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵ هزار شناسه‌یکتا برای پروانه‌کسب کاغذی در آذریجان‌غربی صادر شد
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • مجوز قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه هنوز صادر نشده است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • ۱۲۹۰۰ شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها در البرز صادر شد
  • مجوز احداث باغ مادری انار در استان گلستان صادر شد
  • ۳۲۵۹ مجوز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم صادر و تمدید شد
  • مجوز فعالیت رشته ژنتیک در دانشگاه آزاد ورامین صادر شد