Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت تولیدکننده نانوجوهر‌های رسانا برای صنعت الکترونیک چاپی در پی افزایش تقاضا، فروش خود را در سال ۲۰۱۸ تقریباً ۴۰۰ درصد افزایش داد. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت پی‌وی‌نانوسل (PV Nano Cell) تولیدکننده نانوجوهر‌های رسانا با نام تجاری Sicrys™ است که جوهر‌های حاوی مس و نقره تولید می‌کند. این جوهر‌ها با پاسخ به نیاز صنعت الکترونیک دیجیتال چاپی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی‌وی‌نانوسل اعلام کرد که سال ۲۰۱۸، سال بسیار موفقی برای این شرکت بوده است.

فرناندو دیلا وگا از مدیران شرکت پی‌وی‌نانوسل می‌گوید: وقتی ما عملکرد سال ۲۰۱۸ را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که سال بسیار موفقی را پشت سرگذاشته‌ایم. فروش ما در سال ۲۰۱۸ تقریباً ۴۰۰ درصد رشد داشته که بیشترین سهم خرید جوهر برای حوزه شیشه خودرو بوده است. ما انتظار داریم که این فروش در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد و این افزایش حداقل با نرخ سال گذشته صورت گیرد. ما بازخورد مثبتی از مشتریان درباره نانوجوهر‌های تولیدشده دریافت کردیم که انتظار می‌رود این رضایت‌مندی موجب افزایش فروش در سال ۲۰۱۹ شود. فناوری مربوط به نانوجوهر حاوی ذرات مس در آمریکا به ثبت رسیده که این موضوع اهمیت راهبردی زیادی برای ما دارد. سال ۲۰۱۸ برای ما سالی بسیار خوب و نقطه شروعی برای فروش تجاری شرکت پی‌وی‌نانوسل بود. ما چشم‌انداز بسیار روشنی را برای سال ۲۰۱۹ متصور هستیم.

پی‌وی‌نانوسل برای ساخت جوهر‌های خود از نانوذرات استفاده می‌کند که حضور این نانوذرات موجب بهبود عملکرد جوهر می‌شود. در حال حاضر جوهر‌های مس و نقره به بازار عرضه شده و از آن در چاپگر‌های جوهرافشان استفاده می‌شود. این جوهر‌ها برای تولید محصولاتی نظیر پیل‌های فتوولتائیک، بورد‌های مدار چاپی، آنتن‌ها، حسگر‌ها و نمایشگر‌های لمسی استفاده می‌شود. در حال حاضر تقاضا برای جوهر‌های رسانا، به‌منظور استفاده در صنعت الکترونیک رو به افزایش است از این رو شرکت پی‌وی‌نانوسل تلاش دارد با شرکت‌های فعال در این حوزه همکاری داشته باشد.

چندی پیش پی‌وی‌نانوسل قراردادی با شرکت زی‌ترونیک امضاء کرد تا نانوجوهر‌های خود را در بازار تایوان عرضه کند. قبل از آن نیز پی‌وی‌نانوسل با شرکت مرک تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرده بود تا از طریق این شرکت محصولات خود را به بازار عرضه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی

تین نیوز

شرکت خودروسازی ویتنامی، وین فست با افزایش تحویل خودرو، درآمد بالاتری را در سه ماهه اول ثبت می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تولیدکننده خودروهای برقی ویتنامی وین فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد. درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

وین فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین فست بی ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می بیند.

محصولات با قیمت پایین تر که در سه ماهه های آینده اضافه می شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی