Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دوره از رقابتهای قویترین مردان پهلوانی و زورخانه ای که برای نخستین بار به عنوان مرحله نخست و انتخابی در چهلمین سال بزرگداشت پایداری جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، 38 ورزشکار و مدعی قهرمانی از 14 استان برای کسب عنوان برتری در سالن ورزشی شهدای نصرآباد اصفهان گردهم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش 25 نفر از شرکت کنندگان این رقابتهای جذاب و دیدنی با نظارت مسعود ملکی، سیدحسن سبزواری، وحید رمضانی، حسین غرقی، مجتبی محمدی و علی معینی به عنوان اعضای کمیته فنی و داوران این مسابقه به مرحله پایانی راه یافتند تا به زودی در پیکاری نفس گیر و تنگاتنگ در اسفند ماه جاری با یکدیگر مسابقه دهند.

بر همین اساس حسین قمی زاده ثابت (قم)، محمد رضا حلاج (اصفهان)، مصطفی مفید (مرکزی)، حامد سرلک (اصفهان)، مهدی میرزایی (گلستان)، مجتبی حسینی (اصفهان)، عادل توانگر (اصفهان)، حسن گلرخ (خراسان شمالی)، سلمان اشرفی (سمنان)، محمد دبیری (خوزستان)، امیر غلامی (اصفهان)، محمد حسن کیانی (اصفهان)، سیدقاسم رفیعی (فارس)، مهدی سلیمی (قزوین)، الیاس کریمی بافقی (یزد)، سیدجواد حسینی (خراسان رضوی)، قدرت الله بهره مند (اصفهان)، اسماعیل قربانی (اصفهان)، ولی الله یاری (اصفهان)، خلیل سلطانی (همدان)، رسول حجرکشت (البرز)، حسین حمدنژاد (خوزستان)، سوران الله مرادی (کردستان)، امید عارفیان (اصفهان) و محمدرضا شریفیان سرارودی (اصفهان) نفراتی هستند که توانستند ضمن کسب امتیازات لازم از سوی کمیته داوران این مسابقه، به مرحله پایانی راه یابند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فینالیست قوی ترین مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات قهرمانی و انتخابی کشتی آزاد و فرنگی در رده سنی نونهالان استان با حضور ۲۲۴ کشتی‌گیر به میزبانی اسفراین برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: در کشتی آزاد حسام شمسایی، امیرمحمد امانی، ماهان نجفی، عباس امانی، محمد تقوی، سبحان صدقی، پوریا کاظم زاده، عباس دلیرنیا، مهدی حسین زاده، سید جواد حسینی، امیرمحمد کمالی و عرشیا امانی به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

در کشتی فرنگی محمد قربانزاده، یعقوب سوارپور، سجاد اعتمادی، رضا طاهری، یزدان صدقی، محمدرضا محمدیان، محمد قربانی، حسام یوسفی، امیرمحمد حاجی‌زاده، محمد امین قهرمانی، سجاد دلپسند و محسن نوروزیان به عنوان نفرات برتر این رقابت‌ها معرفی شدند.

حسین زاده خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت ماه به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام می‌شوند.

کد خبر 6083852

دیگر خبرها

  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • جوایز ۴نفر اول دوی نیمه‌ماراتن پس گرفته شد!
  • شاهرود، میزبان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دو هندبال
  • قایقرانی آب‌های آرام آسیا|۲ نماینده ایران فینالیست شدند