Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@01:04:37 GMT

ارتش اسرائیل اشغالگر و وحشی است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۸۹۸۷۱

«اوشرات کوتلر» خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم را اشغالگر و وحشی خواند.

بر اساس این گزارش، کوتلر در برنامه زنده تلویزیونی عنوان کرد که اسرائیلی‌ها فرزندانشان را به کرانه باختری می‌فرستند و به عنوان انسان‌هایی وحشی بازمی‌گردند.

وی تاکید کرد که این نتیجه حتمی اشغالگری است. این خبرنگار صهیونیست افزود که آنچه نیروهای ارتش در کرانه باختری و نوار غزه انجام می‌دهند، نتیجه اشغال این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این اظهارات موجی از انتقادات را در محافل سیاسی و رسانه‌ای صهیونیستی به دنبال داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه تلویزیون رژیم صهیونیستی شبکه تلویزیونی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، «غازی حمد»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه، با بیان اینکه «مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و جنایت‌های آن اقدامی مشروع است»، تاکید کرد: حمله شجاعانه ایران به اسرائیل، حق مشروع در دفاع از خود به شمار می‌آید.


غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: مقاومت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر از جانب هر کشور یا گروهی که باشد، مقاومتی مشروع است.

غازی حمد درباره حمله ایران به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ایران به اسرائیل که در واکنش به جنایت این رژیم در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، حق مشروع ایران و اقدامی شجاعانه است.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: امیدوارم هر کشور عربی که حتی ذره‌ای از مردانگی و جوانمردی برخوردار است با رژیم اشغالگر، با توجه به جنایت‌ها و نسل کشی آن علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه، مقابله کند.

غازی حمد تاکید کرد: هر آنچه در حال حاضر از حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشور‌های غربی از رژیم اشغالگر انجام می‌گیرد، چیزی جزء در حد مسکن (داروی‌های تسکین دهنده) نیست، چون رژیم اشغالگر هرگز به دوران گذشته خود و آنچه قبلا بود، بازنخواهد گشت.

این مقام ارشد جنبش حماس خاطرنشان کرد: حتی اگر اسرائیل (به حمله ایران) پاسخ دهد، این امر معادلات را تغییر نخواهد داد و شکوه و هیبت فرو ریخته آن دیگر باز نمی‌گردد.

عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: در شش ماه گذشته اسرائیل در غزه و جنوب لبنان متحمل شکست شده است و در این مدت نتوانست هیچ دستاوردی بدست آورد.

او در ادامه گفت که آمریکایی‌ها با حمایت همه جانبه خود از اسرائیل در گردابی گرفتار شدند و در عین حال از گسترش دامنه درگیری‌ها بسیار نگرانند.

غازی حمد افزود: ما از قدرت و توانایی بالا برخورداریم و مصمم به نابودی رژیم اشغالگر هستیم.

این مقام ارشد جنبش حماس اظهار داشت: معادله اسرائیل مبنی بر اینکه پاسخ به ایران می‌تواند بازدارنده باشد، معادله نادرست و اشتباه است.

غازی حمد در ادامه گفت: اسرائیل در محاصره، منزوی و شکست خورده است و هر روز توانایی و اعتبار خود را از دست می‌دهد و آمریکا نیز آن را از این مخمصه نجات نخواهد داد.

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: موضع ما روشن است و به صورت کامل و یکپارچه بر لزوم دستیابی به مطالبات خود اصرار داریم.

غازی حمد تصریح کرد که میانجی گران از موضع حماس به خوبی آگاهند و کاملا مشخص است که بنیامین نتانیاهو تصمیمی برای توقف جنگ و برقراری آتش بس در غزه ندارد.

این مقام حماس در ادامه گفت: حضور مقاومت فلسطین در میدان عمل و مبارزه و نیز حضور حزب الله و جبهه پشتیبانی یمن از اهرم‌های قدرت هستند که در نهایت به شکست و نابودی رژیم اشغالگر منتهی خواهد شد.

غازی حمد خاطرنشان کرد: در رویارویی با رژیم اشغالگر و حامیان آن از جانب هیچ کشور عربی حمایت نشدیم.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه قطر سیاست‌های رژیم اشغالگر را محکوم کرد
  • مخالفت 74 درصد اسرائیلی ها با حمله رژیم اشغالگر به ایران
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت
  • انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
  • حماس: شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد
  • دستاوردهای زودهنگام عملیات «وعده صادق»
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر