Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو ائتلاف اصلاح و بازسازی عراق به رهبری سید عمار حکیم از عزم نمایندگان برای جمع آوری امضاهایی در مخالفت با حضور نظامیان بیگانه در خاک این کشور خبر داد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جاسم البخاتی اعلام کرد بحران‌هایی که عراق پشت سر گذاشته  است، صفحاتی است که بر عراق تحمیل شده است که آغاز آن از اقدامات تروریستی ابومصعب الزرقاوی و خودروهای بمب‌گذاری و ورود گروه تروریستی داعش به میدان بود و این مسائل ملت عراق را فرسوده و خسته کرد، ولی نیروهای عراقی توانستند با توانمندی‌های رزمی بالایی که از خود نشان دادند بر داعش پیروز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد حضور ارتش عراق، کشور را از نیاز به حضور نیروهای بیگانه بی‌نیاز می‌کند، ما حضور نظامیان بیگانه را دخالت می‌دانیم که هدف از این حضور تبدیل عراق به صحنه‌ای برای جنگ و درگیری و تجاوز به کشورهای همسایه  است که بر خلاف قانون اساسی عراق است.

  البخاتی که با شبکه الفرات گفت‌وگو می‌کرد، از عزم نمایندگان برای جمع آوری امضا با هدف اتخاذ یک موضع قاطعانه و شدید از سوی شرکت کنندگان در روند سیاسی(اجرایی و قانونگذاری) در مخالفت با حضور نظامیان بیگانه خبر داد. وی افزود ایالات متحده آمریکا نگاه تحقیرآمیز به ملت‌ها دارد و با کوچک شمردن ملت‌ها در امور داخلی کشورهایشان دخالت می‌کند و به برکناری دولت‌ها و ساخت پایگاه دست می‌زند.

انتهای پیام/

R7891/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۸۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند

نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پلوسی در گفتگو با شبکه RTE در جریان سفر به ایرلند بیان کرد: ما حق اسرائیل برای دفاع از خود را به رسمیت می‌شناسیم. ما سیاست و روش نتانیاهو را نمی‌پذیریم. چه چیزی بدتر از آنچه وی در پاسخ انجام داد، می‌توانست اتفاق بیافتد؟

درحالیکه شمار منتقدان سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در میان مقام‌های آمریکایی به مرور افزایش پیدا می‌کند، پلوسی تاکید کرد: وی باید استعفا کند. وی در نهایت مسئول است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود که نتانیاهو برای سال‌ها یک مانع برای صلح در منطقه خاورمیانه بوده است.

هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم