Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، نتایج مقطع کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.net قابل مشاهده است.

پذیرفته‌شدگان همه رشته‌ها باید شخصاً در روزهای سه شنبه ۳۰ بهمن ماه و چهارشنبه اول اسفند ماه با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشکی تهران، الکترونیکی، تهران شرق، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کرج، قم، پرند، شیراز، مشهد، همدان، اراک و شهرری برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحدها به شرح ذیل مراجعه کنند:

علوم و تحقیقات به آدرس www.srbiau.ac.ir

اراک به آدرس www.iau.arak.ac.ir

تهران‌مرکزی به آدرس www.iauctb.ac.ir

تهران‌جنوب به آدرس www.azad.ac.ir

پزشکی تهران به آدرس www.iautmu.ac.ir

تهران شمال به آدرس www.iau-tnb.ac.ir

الکترونیکی به آدرس www.iauec.ac.ir

تهران شرق به آدرس www.iauet.ac.ir

اصفهان (خوراسگان) به آدرس www.register.khuisf.ac.ir

یادگار امام خمینی (ره) شهرری به آدرس : www.iausr.ac.ir

نجف‌آباد به آدرس http://rs.iaun.ac.ir

سنندج به آدرس www.iausdj.ac.ir

تبریز به آدرس www.iaut.ac.ir

کرج به آدرس www.kiau.ac.ir

قم به آدرس www.qom-iau.ac.ir

پرند به آدرس www.piau.ac.ir

بروجرد به آدرس www.iaub.ac.ir

شیراز به آدرس www.iaushiraz.ac.ir

مشهد به آدرس www.mshdiau.ac.ir

همدان به آدرس ww.iauh.ac.ir

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مج وز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مدارک لازم برای ثبت‌نام نیز شامل: اصل دیپلم کامل متوسطه یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه یا اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه به همراه تصویر آنها، اصل شناسنامه و دو برگ تصویر از تمامی صفحات (اصل شناسنامه برای تطبیق است)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (برای برادران مشمول ۱۲ قطعه)، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند و تکمیل و ارائه سایر فرم‌های درخواست ثبت‌نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار داده می‌شود، از جمله مدارک لازم برای ثبت نام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي کارشناسی بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد