Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر برای اولین بار در کشور با مشارکت جمعی از فعالان رسانه‌ای سمنان تشکیل و در ایام اربعین با استقرار در عراق، اخبار این همایش بزرگ جهانی را اطلاع رسانی کرد.

علی مهرزاد مدیر موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در این مراسم با اشاره به مشارکت بیش از ۵۰ نفر از خبرنگاران، عوامل فنی و اجرایی در این موکب گفت: تهیه، تولید و پخش بیش از دو هزار دقیقه برنامه زنده در ایام اربعین از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از جمله فعالیت‌های گسترده اعضای این موکب در عراق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در عراق نیز اقدام جمعی از جوانان سمنانی در تشکیل موکب رسانه‌ای را اقدامی منحصر به فرددانست و گفت: در عراق بیش از هر موکب دیگری به موکب‌های رسانه‌ای در ایام اربعین حسینی نیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی افزود: موکب‌های تغذیه، اسکان، فرهنگی و حمل و نقل در عراق زیاد است ایجاد و فعالیت موکب رسانه‌ای فجر حرکتی انقلابی و ابتکاری بود که توانست در اربعین امسال خدمات گسترده‌ای در عراق ارائه دهد.

حجت الاسلام حسن رستمیان مدیر حوزه‌های عملیه برادران استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ویژگی‌هایی دارد که جهانی و جمعی بودن از مهمترین این ویژگی‌ها است.

انتهای پیام / گ

تجلیل از خادمان موکب فرهنگی رسانه ای فجر در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدرضا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در این پایگاه غذا‌های بدون افزودنی و سالم طبخ و توزیع می‌شود.
حسینی افزود: در مدارس دیگر از کلمه بوفه استفاده نمی‌شود.
به گفته حسینی، برای ایجاد هر پایگاه در مدارس استان ۱۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در دبستان دخترانه برکت شهرک شهید بهشتی شاهرود هم نواخته شد.
مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند