Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@06:33:42 GMT

(تصاویر) متن و حاشیه تشییع پیکر پوران شریعت رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۳۶۴

فرارو- مراسم تشییع پیکر پوران شریعت رضوی همسر مرحوم دکتر علی شریعتی صبح امروز از مقابل حسینیه ارشاد برگزار شد.

در این مراسم جمعی از فعالان سیاسی و دوستداران وی حضور داشتند. در حالیکه از روز گذشته اعلام شده بود مراسم تشییع پیکر پوران شریعت رضوی قرار است در حسینیه ارشاد برگزار شود، گویا مسئولان اجازه ورود افراد به ساختمان حسینه ارشاد را نداده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  احسان شریعتی با گلایه از این موضوع و با اشاره به ساختمان حسینیه ارشاد گفت: این‌جا پایگاه آن جهان‌بینی بود که امروز بیش از ایران در سایر کشور‌ها گوش شنوا دارد و اینجا و این ساختمان برای ما یک نماد است والا ساختمان هیچ ارزشی برای تفکر شریعتی ندارد. پوران، پوران بود؛ نه همسر دکتر یا خواهر شهید! فرزند دکتر شریعتی با اشاره به سخنان پدرش یادآور شد: خودش می‌گوید ارشاد ساختمان نیست و یک جنبش است. اگر اینجا را انتخاب کردیم و امروز می‌گویند حق ورود ندارید شرم بر ما. مردم در واکنش به حاشیه پیش آمده شعار درود بر شریعتی سر دادند و سرود‌ای ایران را زمزمه کردند.

احمد منتظری بر پیکر پوران شریعت رضوی نماز خوند و پیکر وی روی دست دوستداران دکتر شریعتی و پوران شریعت رضوی تشییع شد. لطف‌الله میثمی، آذر منصوری، مصطفی تاجزاره، محمدعلی ابطحی، معصومه ابتکار، علی شکوری‌راد از حاضران در این مراسم بودند.

قرار است پیکر شریعت رضوی در مزار شهدای ۱۶ آذر امامزاده عبدالله (در شهر ری) خاسپاری شود.

پوران شریعت‌رضوی در پی عارضه سکته مغزی در روز ۲۶ بهمن ۱۳۹۷، در سن ۸۳ سالگی با زندگی وداع کرد.   عکاس: عبدالله حیدری/ایرنا، زهرا سادات راد/باشگاه خبرنگاران
 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس مشترک ابراهیم رئیسی و عباس قادری در حاشیه یک مراسم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه های مختلف هنری عصر روز گذشته جمعه با سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در سالن اجلاس سران دیدار و گفت و گو کردند. در همین راستا، تصویری از حضور عباس قادری در دیدار با رئیس دولت سیزدهم مشاهده می کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884796

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • عشایر از اسکان در کنار رودخانه ها و ارتفاعات پرهیز کنند
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا
  • «خانواده» محور سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم است / رونمایی از پویش «حافظ‌شو»
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی
  • عکس مشترک ابراهیم رئیسی و عباس قادری در حاشیه یک مراسم