Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:54:12 GMT

یادواره شهدای گمنام در استان گلستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۴۰۵

یادواره شهدای گمنام در استان گلستان برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان بندرگز از برگزاری یادواره شهدای گمنام استان گلستان و ۲۸۷ شهید شهرستان بندرگز خبر داد و گفت: این مراسم هفتم اسفند ماه در این شهرستان برگزار می‌شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرگز اظهار داشت: در هفتمین روز از ماه اسفند، یادواره شهدای گمنام استان گلستان و 287 شهید شهرستان بندرگز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌فرمایند زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، افزود: باید برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر شدن یادواره‌های شهدا در طول سال تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان بندرگز تصریح کرد: شهدا الگوهای مناسبی برای جوانان هستند و باید عنوان کرد که شهیدان با تقدیم جان‌ خود در راه اسلام و انقلاب، راه و روش زندگی را به ما نشان دادند که همواره باید در راه انقلاب قدم برداریم.

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در دامغان برگزار شدمجموعه کتاب‌های «شناسنامه شهدا» در قم رونمایی می‌شودخوزستان| مراسم بزرگداشت مادران و همسران شهدا در بندرماهشهر برگزار می‌شودفرماندار شهرستان بندرگز اظهار داشت: باید همواره قدردان خون پاک شهدا و ایثار ایثارگران و ادامه دهنده حقیقی راه آنها باشیم.

وی افزود: هر تلاشی که برای بزرگداشت شهدا و ایثارگران انجام شود، علاوه بر انجام وظیفه، پاداش معنوی زیادی نیز خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بندرگز بر نقش والای خانواده شهدا و ایثارگران هم تاکید کرد و خاطر نشان کرد: در کنار بزرگداشت شهدا ، باید از خانواده های شهدا و ایثارگران هم تجلیل شود که نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته اند.

اتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد