Web Analytics Made Easy - Statcounter

ک مجری شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سربازان این رژیم "وحشی‌هایی انسان‌نما" هستند.

به گزارش ایسنا، "اوشرات کوتلر" مجری اسرائیلی در جریان پخش اخبار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، درباره گزارش مربوط به اتهام مطرح شده علیه پنج سرباز اسرائیلی که به جوانان فلسطینی دست بسته در جریان بازداشت‌شان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، گفت: اسرائیلی‌ها سربازان را به "وحشی‌های انسان‌نما" تبدیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از شبکه الجزیره، اظهارات این مجری اسرائیلی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی و محافل مردمی و رسمی اسرائیل داشت، طوری که خشم بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

نتانیاهو در واکنش به اظهارات این مجری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به سربازان ارتش اسرائیل افتخار می‌کنم و آنها را بسیار دوست دارم و اظهارات کوتلر باید محکوم شوند.

در مقابل، جنبش چپ‌گرای "صلح اکنون" در بیانیه‌ای ضمن دفاع از کوتلر نوشت: ضروری است که گهگاهی در آینه به خودمان نگاه کنیم و باید صادقانه به اشتباهات اشغالگران اعتراف کنیم.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان معاریو نیز نوشت که موتلر پس از مطرح شدن انتقادات علیه خود گفت: صحبت‌هایم خطاب به کسانی بود که به انسان‌های بی‌گناه تجاوز می‌کنند و به تمامی افرادی که به صحبت‌هایم گوش داده و به من حمله نمی‌کنند، می‌گویم که من موافق کاهش مجازات این سربازان هستم چراکه ما آنها را به تقابل با واقعیتی غیرقابل تحمل می‌فرستیم.

معاریو درباره جزئیات این موضوع نیز آورده است که موتلر به مسأله تجاوز سربازان اسرائیلی به بازداشت شدگان فلسطینی با دست و چشمانی بسته پرداخته است که در اثر شکنجه دچار مشکل جسمی شده و نیاز به درمان دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجری اسرائیلی سرباز اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد

رئیس رکن اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل (آمان) بعد از پذیریش شکست در عملیات «طوفان الاقصی» تصمیم به استعفا گرفت.

به گزارش مشرق، رادیو ارتش رژیم اسرائیل «گلگلتز»،‌ صبح امروز (دوشنبه)، خبر داد «آهارون هلیوا» رئیس رکن اطلاعات ارتش این رژیم (آمان) بعد از شکست در هفتم اکتبر (شناسایی عملیات طوفان الاقصی) استعفا می‌دهد.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» نیز گزارش داد که او قصد خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم اعلام کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین در روز هفتم ماه اکتبر سال گذشته میلادی (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲) در عملیاتی همه‌جانبه از زمین، هوا و دریا به اراضی اشغالی فلسطین نفوذ کردند و توانستند ده‌ها نظامی اسرائیلی را از پا درآورند و ده‌ها شهرک‌نشین را نیز به اسارت بگیرند.

علی‌رغم گذشت بیش از ۶ ماه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، ارتش رژیم اسرائیل هنوز نتوانسته اسرای خود را آزاد کند.

«محمد ضیف» فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس در پی این عملیات اعلام کرده بود که این اقدام در پی حملات مکرر نیروهای اسرائیلی و شهرک‌نشینان به شهروندان فلسطینی و بی‌توجهی به هشدارهای مقاومت انجام شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • رمزگشایی از ویدئوی جنجالی از سه حیوان وحشی در شرق تهران | این حیوانات گرگ هستند؟!
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک