Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی خوشرودی گفت: بودجه دفاعی باید متناسب با نیازها تنظیم شود تا بتوان با اقتدار به برقراری امنیت بپردازیم. حضور فعال مقامات ایران در مجامع بین المللی، تریبون بسیار مناسبی است تا مواضع کشورمان به اطلاع افکار عمومی دنیا برسد. فرصت حضور در کنفرانس مونیخ به خوبی از سوی تیم شرکت کننده کشورمان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار «قدس آنلاین» در واکنش به اظهارات برخی مقامات و نمایندگان در پی حادثه تروریستی زاهدان و نارضایتی آنان از میزان بودجه دفاعی سال آینده و همچنین حضور کشورمان در کنفرانس مونیخ، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی دیروز با حضور مقامات ذیربط جلسه ای را برگزار کرده و به بررسی ابعاد حادثه تروریستی زاهدان پرداخت. پیش بینی های خوبی برای تقویت بینه دفاعی و امنیتی کشور در لایحه بودجه صورت گرفته و همچنین مصوباتی در همین باره در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده که الان در دستور کار مجلس قرار دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم با توجه به مجموعه شرایط  و ضرورت های کنونی کشور در حوزه دفاعی که خصوصاً پس از حادثه تروریستی زاهدان پیش آمده، بودجه دفاعی و امنیتی کشور هم متناسب با آن نیازها تنظیم شود و جوابگوی خواسته ها باشد تا بتوان با اقتدار به برقراری امنیت در داخل کشور بپردازیم.

نجفی خوشرودی همچنین درباره حضور مقامات وزارت خارجه کشورمان در کنفرانس مونیخ اظهار داشت: کنفرانس مونیخ، کنفرانس دوره ای و سالانه است و در واقع نوعی مجمع گفتگو بین سیاستمداران و فعالین سیاسی در سطح دنیاست. ایران هم همواره از ظرفیت بین المللی و دیپلماتیک این کنفرانس استفاده می کند. امسال نیز آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این اجلاس سخنرانی داشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: حضور فعال مقامات ایران در مجامع بین المللی، فرصت و تریبون بسیار مناسب و سازنده ای است تا کشورمان مواضع و دیدگاه های خود را در زمینه های مختلف به اطلاع سیاستمداران و افکار عمومی دنیا برساند. فرصت حضور در کنفرانس مونیخ هم به خوبی از سوی تیم شرکت کننده کشورمان دنبال شد. از سوی دیگر، بیان مواضع جمهوری اسلامی و سخنرانی که از سوی وزیر خارجه در این کنفرانس صورت گرفت، می تواند برخی فضاسازی های دولت های غربی و عربی را که در کنفرانس ورشو علیه کشورمان شکل دادند، خنثی کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بودجه دفاعی حادثه تروریستی زاهدان قدس آنلاین کنفرانس مونیخ نجفی خوشرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد گفت: کارگر باید از امنیت شغلی‌اش مطمئن باشد نه این‌که هر روز این نگرانی از اخراج و بی‌ثباتی در کارش داشته باشد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» رخ می‌دهد که مهم‌ترین رکن آن هم عناصر انسانی هستند لذا برای تحقق این امر به کسانی که در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی فعالیت می‌کنند توجه شود.

وی توضیح داد: باید میزان حقوق کارگران براساس تورم باشد و در تعیین هزینه سبد کالا چنین مولفه‌ای در نظر گرفته شود تا در نهایت زندگی کارگران در وضعیت بهتری قرار گیرد.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که برخی مشکلات در خصوص بیمه کارگران وجود دارد، تصریح کرد: بیمه نشدگان کارگران آسیب‌زا است که ما باید در رسیدگی به لوایح بودجه به این موضوع توجه کنیم و کمکی برای حق بیمه آنها در نظر بگیریم.

حاجی دلیگانی در پایان اظهار کرد: امنیت شغلی کارگران هم موضوع مهمی است نباید شرایط به گونه‌ای باشد که هر روز کارگر نگران ادامه کارش باشد لذا وجود ثبات در کار کارگران و به عبارت دقیق‌تر تضمین امنیت شغلی و بیمه کارگران امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس