Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@07:21:15 GMT

فروش موفق «همه می‌دانند» فرهادی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۴۴۸

به گزارش پارس نیوز،  فیلم «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی که توسط استودیوی فوکوس فیچرز توزیع می‌شود، توانست در آخر هفته‌ای که گذشت، بالاترین رقم متوسط فروش به ازای پرده‌های سینمایی که در آنها به نمایش گذاشته شده است، برای خود ثبت کند.

این فیلم روز ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) در چهار پرده سینما، نخستین اکران عمومی خود را تجربه کرد و روی هم رفته ۷۵ هزار دلار فروخت که به این ترتیب میزان متوسط فروش آن به ازای هر پرده، ۱۸۷۴۳ دلار بود و روز ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) نیز توانست بیش از ۸۶ هزار دلار فروش را ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«همه می‌دانند» از فیلم‌های تازه‌وارد هفته اخیر آمریکا بود که به‌ صورت آزمایشی راهی پرده‌ نقره‌ای شد. از دیگر فیلم‌هایی که به‌صورت آزمایشی روی پرده رفتند، «شایعه اورکا»‌ و «به درون گرد و غبار» بودند.

در این میان «همه می‌دانند» موفق‌تر از دیگر فیلم‌ها در نمایش آزمایشی خود ظاهر شد. فوکوس فیچرز امتیاز پخش فیلم را برای آمریکا، کانادا، باهاما، برمودا، جزیره کارائیب، انگلستان، ایرلند، هندوستان، پاکستان، نپال، بنگلادش، سریلانکا، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند، استرالیا، آفریقای جنوبی و خاورمیانه در اختیار دارد. از پیش اعلام شده بود که این فیلم در فوریه ۲۰۱۹ در آمریکا اکران می‌شود.

«همه می‌دانند» نخستین بار در ماه می‌ ۲۰۱۸ در فرانسه و سوئیس به نمایش درآمد و پس از آن مخاطبان در بلژیک و لوکزامبورگ به تماشای آن نشستند. «همه می‌دانند» در آرژانتین، اروگوئه، اسپانیا، آلمان و اتریش در سپتامبر سال پیش اکران شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اصغر فرهادی دلار آفریقای جنوبی خاورمیانه فرانسه درآمد بلژیک آلمان اتریش اصغر فرهادی پارس فروش آمریکا موفق پارس نیوز همه می دانند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های فلسطینی از دروغ آمریکا در میزان کمک‌رسانی به غزه پرده برداشتند

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه می‌گوید که تعداد کل کامیون‌های کمک‌رسانی به نوار غزه به طور متوسط بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ کامیون در روز است.  این دفتر رسانه‌ای در بیانیه‌ای اعلام کرد: «روایت رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا نیز پذیرفته شده و اعلام می‌شود آن است که روزانه حدود ۳۰۰ کامیون کمک‌رسانی به نوار غزه وارد می‌شود، اما این یک دروغ کامل و جعل واقعیت است».

به گزارش الجزیره، این دفتر گفت که مناطق شمال غزه هنوز از بحران غذایی واقعی رنج می‌برند و تنها راه برای توقف قحطی در شمال غزه و رسیدگی به بحران غذایی در سراسر غزه، باز کردن همه گذرگاه‌ها است.

به گفته دفتر رسانه‌ها، از آغاز ماه آوریل، ورود بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کامیون به نوار غزه مسدود شده است.

در این بیانیه آمده است: «اشغالگران عمداً در مورد واقعیت بشردوستانه در نوار غزه دروغ می‌گویند و مدتی است که روایتی نادرست را مبنی بر بهبود مکانیسم کمک رسانی و افزایش تعداد کامیون‌های وارد شده به نوار غزه ترویج می‌کنند».

افزایش ورود کمک‌ها به غزه پیش‌تر توسط برنامه جهانی غذا نیز تکذیب شد؛ زیرا این نهاد پنجشنبه گذشته اعلام کرد که تنها ۳۹۲ کامیون حامل مواد غذایی در ماه آوریل وارد نوار غزه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده حمایت تاریخی و بی‌چون‌وچرای آمریکا از رژیم صهیونیستی
  • پشت‌پرده حمایت بی‌چون‌وچرای تاریخی آمریکا از رژیم صهیونیستی
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • پشت پرده کمک آمریکا به اسرائیل
  • پشت پرده رکوردزنی قیمت طلا
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!
  • رسانه‌های فلسطینی از دروغ آمریکا در میزان کمک‌رسانی به غزه پرده برداشتند
  • ۱۳ فیلم در زمستان گذشته روی پرده هنر و تجربه رفتند