Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیدۀ مشهد در مرحلۀ یک چهارم پایانی جام حذفی ایران امروز از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

 

 

برندۀ این دیدار حساس باید در نیمه نهایی به مصاف سپاهان برود. از همین رو افشین پیروانی، پیش‌کسوت پرسپولیس که محبوبیت بالایی در نزد هواداران دارد، با انتشار پستی در اینستاگرام با اشاره به مسائل پیش آمده در خصوص داوری‌های علیه پرسپولیس در هفته‌های اخیر ، برای  تیم محبوب خود و پیروزی سرخ‌پوشان  در دیدار امروز و رسیدن به قهرمانی در این جام، آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایران امروز اینستاگرام پیروانی ورزشی افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار از طریق حساب رسمی خود در اینستاگرام به یک صفحه برزیلی که از کیلیان امباپه تمجید کرده بود، توهین کرد.

مهاجم برزیلی الهلال برای این پست کامنتی توهین آمیز گذاشت و امباپه را یک چابلوس توصیف کرد. در این پست ویدیویی از امباپه منتشر شده که در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رونالد آرائوخو کمک می‌کند تا از روی زمین بلند شود.

صفحه برزیلی در توصیف این اقدام جالب مهاجم فرانسوی نوشته بود که برخلاف تصویری که از او در رسانه‌ها ساخته شده اما او بازیکن شروری نیست و به درستی رقابت می‌کند.

برخی معتقدند که کامنت نیمار با عبارت اصلی چاپلوس برای خطاب به این صفحه برزیلی بوده و برخی دیگر هم در فضای مجازی از آن به عنوان واکنش نیمار به اقدام امباپه نام می‌برند.

این اولین بار نیست که نیمار به پست‌های اینستاگرامی درباره امباپه واکنش منفی نشان می‌دهد. او قبلاً یک پست که در آن امباپه مورد انتقاد قرار گرفته بود را لایک کرده بود. با وجود اینکه از سال 2017 تا 2023 او با امباپه هم تیمی بود اما به نظر می‌رسد که نیمار از طرفداران مهاجم فعلی پاری سن ژرمن نیست.

دیگر خبرها

  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)