Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@17:48:34 GMT

قیمت طلا و سکه در بازار ۹۷/۱۱/۲۹

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۷۲۵

صراط:

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 29 بهمن ماه به شرح ذیل است:

اونس جهانی:۱۳۲۴ دلار

مظنه: ۱۷۰۷۰۰۰ تومان

گرم: ۳۹۴۰۹۰ تومان

سکه قدیم: ۴۱۷۵۰۰۰ تومان

سکه امامی: ۴۳۶۲۵۰۰ تومان

سکه نیم: ۲۳۴۰۰۰۰ تومان

ربع: ۱۴۴۰۰۰۰ تومان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

شاخص ارزی در بازار روز گذشته به افت قیمت ادامه داد. تخلیه هیجانات موجود در بازار در روز‌های اخیر سبب شده است قیمت پول‌های خارجی و قطعات مختلف فلز طلا کاهش یابد. بازیگران بازار ارز در روز‌های اخیر شاهد افزایش میزان فروشندگان و کمبود تقاضا بوده‌اند. تحلیلگران بر این باورند که دلار در جست‌وجوی کریدور آرامش جدید است.

به گزارش دنیای اقتصاد، برخی از این افراد روند نرخ این ارز را با روند بازه زمانی مشابه در سال گذشته مقایسه می‌کنند و معتقدند که پس از اتمام روند کاهشی و رنج‌سازی نرخ ارز، یک دوره ثبات نسبتا طولانی در بازار شروع خواهد شد. البته این افراد سناریوی مذکور را در شرایط عدم انتشار سیگنال‌های منفی جدید محتمل می‌دانند.

قیمت هر برگ اسکناس دلار آزاد در بازار عصر روز گذشته با حدود ۹۰۰ تومان کاهش نسبت به نرخ روز پیشین به کانال ۶۴ هزار تومانی عقبگرد کرد و در رقم ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. همچنین سکه طلا طرح جدید نیز در بازار دیروز حدود ۱۸۰ هزار تومان افت نرخ را تجربه کرد.

آغاز فرآیند کریدورسازی دلار؟

دیروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه روند نرخ ارز در بازار غیر رسمی ارز تهران کاهشی بود. قیمت هر برگ اسکناس دلار آزاد که در راستای روند کاهشی جدید خود به میانه‌های کانال ۶۵ هزار تومانی رسیده بود، فعالیت خود در بازار صبح روز گذشته را زیر مرز ۶۵ در کانال پایین‌تر آغاز کرد. ظهر روز گذشته نرخ این ارز در بازه ۶۴ هزار و ۷۰۰ تا ۶۴ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد و در نهایت نیز با حدود ۹۰۰ تومان کاهش نسبت به نرخ روز پیشین به رقم ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

البته این در حالی است که نرخ شاخص ارزی در معاملات فردایی عصر روز گذشته مجددا افزایشی شد و به مرز ۲ کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومانی رسید. به عقیده برخی از فعالان کف بازار، این تغییر فاز بازار می‌تواند نشانگر حمایت بازار در سطوح قیمتی میانه کانال ۶۴ هزار تومانی باشد. در نتیجه در صورتی‌که بازار در این محدوده قیمتی چند روزی در جا بزند و ریسک جدیدی در بازار به‌وجود نیاید، محدوده کانال‌های ۶۴ و ۶۵ هزار تومانی نقطه تعادل جدید نرخ دلار است. همچنین در بازار روز گذشته نرخ یورو و پوند نیز دچار افت قیمت شدند. یورو با حدود ۸۵۰ تومان کاهش در رقم ۶۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. وند نیز با افت ۹۵۰ تومانی به رقم ۸۰ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

سبقت نیم‌سکه در رقابت کاهشی

همزمان با افت نرخ شاخص‌های ارزی، قیمت قطعات مختلف سکه طلا نیز در روز گذشته کاهشی بود. رکورد‌دار افت قیمت در بازار دیروز نیم‌سکه طلا با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی بود. ربع سکه نیز با ۳۰۰ هزار تومان افت قیمت در رقم ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و در نهایت رتبه سوم در اختیار سکه طلای طرح جدید با ۱۸۰ هزار تومان کاهش قیمت قرار گرفت. هر قطعه از این فلز گرانبها در عصر روز گذشته در رقم ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

دیگر خبرها

  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • قیمت سکه و طلا در بازار دوم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۳۰ : ۱۱