Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:36:28 GMT

اعتراض به داوری؛ غیبت در جلسه VAR

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۷۷۵

اعتراض به داوری؛ غیبت در جلسه VAR

دیروز نشست راه اندازی سیستم VAR در استادیوم آزادی در حالی برگزار شد که نماینده باشگاه استقلال در این نشست حضور پیدا نکرد که این موضوع تعجب فدراسیون فوتبال را بهمراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شفر یکی از مربیانی بود که در هفته های اخیر به داوری معترض بود که اتفاق آخر در بازی با تراکتورسازی رخ داد. او بعد از این بازی خطاب به خبرنگاران گفته بود داور باید اشکان را از بازی اخراج می کرد و در آخر بازی داور از او عذرخواهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند ادعای عذرخواهی از شفر توسط داور مسابقه و هم چنین داوود رفعتی رد شد.

 

با توجه به اعتراض های شفر به داوری انتظار می رفت استقلال در نشست مورد اشاره نماینده داشته باشد و این نماینده دیدگاه های خود را در مورد بهبود شرایط داوری ارایه دهد و حتی گلایه های باشگاه استقلال را در مورد داوری به اعضای کمیته داوران و هم چنین رییس فدراسیون فوتبال ارایه دهد! اما در حالی که نماینده باشگاه پرسپولیس در این نشست حاضر شده بود خبری ازنماینده باشگاه استقلال خبری نبود که این موضوع تعجب فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

 

جالب توجه اینکه در این نشست در خصوص خرید سیستم VAR از خارج از کشور با کمک فیفا بحث هایی مطرح شد. به خصوص که فیفا گفته بود به کشورها در خصوص راه اندازی این سیستم کمک خواهد کرد. با توجه به طلب هایی که فدراسیون فوتبال از فیفا دارد دست کم می تواند یک ست سیستم VAR برای استادیوم آزادی خریداری کند. هر چند انتظار باشگاه ها این است این سیستم برای همه استادیوم ها خریداری شود.

کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکو در برنابئو با برتری 3-2 رئال مادرید به پایان رسید. گل دقیقه 91 جود بلینگام سرنوشت این بازی بزرگ را تعیین کرد و رئال را یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک کرد. درون زمین هیچ مشکلی بین بازیکنان ایجاد نشد و هر اندازه بازیکنان بارسا به داوری اعتراض داشتند ولی برخورد و تنشی با بازیکنان رئال نداشتند.

بارسلونا روی پنالتی رئال و نیز گل مشکوک یامال شدیدا اعتراض دارد و حتی خوان لاپورتا اخیرا ادعا کرد که در صورت اثبات گل شدن توپ یامال، درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

در بحبوجه تنش های بعد از ال‌کلاسیکو، امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که قبل از شروع بازی، فلورنتینو پرز در حالی که او را کارلوس مخیا (مشاور داوری رئال) و میگل آنخل پرز لاسا (سرپرست داوری بازی) همراهی می کردند، در تونل برنابئو با تیم داوری خوش و بش کرده است.

نکته جالب برخورد کوتاه پرز و سوتو گرادو در این است که دو روز قبل از ال‌کلاسیکو، تلویزیون رئال شدیدا به او تاخته بود و اشتباهات قبلی‌اش علیه رئال را زیر سوال برده بود.

موندودپورتیوو نوشته است که خوان لاپورتا عادت ندارد قبل از بازی ها با داوران ملاقات کند و این بار نیز از جای خود روی سکوهای برنابئو تکان نخورد.

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • اعتراض ذوب‌آهن به چهار تصمیم سرنوشت‌ساز