Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممویی گفت: باتوجه به نقش قرآن در تربیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی تفاهم نامه ای بین کمیته امداد و بیت الاحزان شهرستان رستم منعقد شد.

«نعمت الله ممویی» با اشاره به نقش قرآن در تربیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: در جهت جذب قرآن آموز و آموزش قرآن کریم نیاز است تفاهم نامه ای صادر شود و به رابطان فرهنگی کمیته امداد این شهرستان آموزش هایی داده شود تا بتوانند با ذهنیت باز جامعه هدف خود را شناسایی کرده و در جهت ترویج قرآن فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رستم با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش روخوانی قرآن کریم، بیان نکات تفسیری، داستان ها، ضرب المثل های قرآنی و روانشناسی جهت رابطان فرهنگی کمیته اظهار کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها ایجاد انگیزه دینی، درک اهمیت و ضرورت برقراری ارتباط با قرآن و یادگیری مفاهیم آن جهت ترغیب رابطان در راستای جذب قرآن آموز است.

 

گفتنی است، ترویج فرهنگ قرآنی در سراسر شهرستان، برگزاری کلاس تجوید و روخوانی برای رابطان فرهنگی، برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان، تبلیغ و جذب قرآن آموز توسط رابطان فرهنگی کمیته امداد، تشکیل کلاس برای قرآن آموزان توسط موسسه بیت الاحزان و تشکیل کلاس قرآن در روستای تیرازجان از موارد این تفاهم نامه است.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان راهپیمایی 22 بهمن شهید مدافع وطن راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن زاهدان اردبیل هرمزگان رییس جمهوری امضای تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی ره فارس انعقاد تفاهم نامه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند