Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:34:15 GMT

انتشار سه‌گانه «سورنا» برای نوجوانان در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۸۵۶

انتشار سه‌گانه «سورنا» برای نوجوانان در آینده نزدیک

ناصری، نویسنده کودک و نوجوان درباره این رمان سه‌گانه به خبرنگار مهر گفت: چندی است که این کتابها را به نشر افق سپرده‌ام و آنطور که ناشر گفته است فعلا در حال تصویرگری است که امیدوارم در آینده نزدیک منتشر شود.

وی ادامه داد: ژانر این کتاب به نوعی فانتزی است و در هر بخش آن ما با یک سفر نمادین مواجه هستیم سفر؛ سفر از خود و در خود، سفر با دیگری و یافتن دیگری و نهایتاً بازگشت به خلق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان درباره عناوین هر کدام از بخش‌های این سه‌گانه اظهار کرد: عنوان نخستین کتاب «سورنا و جلیقه آتش»، عنوان دومین کتاب «سورنا و تابوت ققنوس» و عنوان سومین آنها «سورنا و غوز اناریها» است.

به گفته ناصری بخش نخست این سه گانه پیشتر در سال ۸۲ منتشر شده بود و در طول ده سال پس از انتشار آن بخش‌های دوم و سوم آن نوشته شد و حالا جلد اول هم با بازنگری و بازنویسی به همراه دو بخش دیگری در قالب یک سه‌گانه منتشر خواهد شد.

کد خبر 4545481 علیرضا جباری دارستانی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیگیری اولویت‌های پنج گانه وزارت علوم در سال ۱۴۰۳

وزیر علوم گفت: برنامه مهم وزارت علوم در سال ۱۴۰۳ دنبال کردن اولویت‌های پنج‌گانه آموزش عالی است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه وزارت علوم در سال ۱۴۰۳ اولویت‌های پنج گانه را دنبال می‌کند، گفت: ما ۵ اولویت در ابتدای کار مطرح کردیم که مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری؛ آموزش، پژوهش و برونداد هدفمند؛ نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری؛ شاگرد، فناوری و نوآور پروری؛ تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش پنج اولویت اصلی وزارت علوم است.

وی افزود: برنامه مهم ما برای سال ۱۴۰۳ ادامه و پبگیری ابن اولویت‌ها است.

وزیر علوم ادامه داد: سال ۱۴۰۲ در اجرای تمام این اولویت‌ها موفق بودیم و برای امسال هم برنامه‌هایی داریم.زلفی‌گل اظهار داشت: در مرجعیت علمی تا قبل از دولت مردمی سیزدهم ۱۰۱ مجله تحت نمایه بین‌المللی بود و توسط پایگاه‌های بین‌المللی نمایه می‌شد اما در این مدت به لطف خداوند بزرگ با برنامه‌ریزی که کردیم حدود ۶۰ مجله جدید اضافه شده و تلاشمان این است که تا پایان دولت سیزدهم تقریبا به دو برابر برسانیم.

وی افزود: در بحث آموزش، پژوهش و برونداد هدفمند هم سعی کردیم که پذیرش دانشجوی استاد محور که براساس نیازهای ثبت شده در سامانه نظام ایده ها و نیازهاست کارها را انجام دهیم.

وزیر علوم گفت: در بحث شاگرد، فناور و نوآور پروری هم دستیار فناوری، امریه فناوری، تور فناوری و پسادکترای فناوری را تعریف کردیم.

وی اضافه کرد: در زمینه فناوری فرهنگی هم جشنواره رویش را برگزار کردیم و تلاش می‌کنیم دانشجویان با خانه‌های خلاق و شتاب دهنده‌ها آشنا شوند.

زلفی‌گل عنوان کرد: در زمینه خلق ثروت از دانش سعی کردیم تسهیلاتی را به شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد بدهیم.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وزیر علوم گفت: در بحث دیپلماسی فناوری هم فعالیتمان را بیشتر کردیم که پارک‌های علم و فناوری ما بتوانند با کشورهای همسایه کار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رمان «تارِ تاریکی» منتشر شد
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • تشریح راهکار‌های شش گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ادامه پیگیری اولویت‌های پنج گانه وزارت علوم در سال ۱۴۰۳
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • فعالیت ستاد سیل خدمات شهری در کنار ستاد سفر شهر اصفهان