Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ پیروز حناچی در حاشیه مراسم واگذاری باغ عبقری به شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز دو باغ از سوی بنیاد مستضعفان تحویل شهرداری تهران شد که تبدیل به فضای عمومی شود و همچنان مراودات فیمابین این دو نهاد برای واگذاری باغات ادامه دارد.

وی ادامه داد: حال شهرمان خوب نیست، باید از همین فضاهای سبز باقی مانده در شهر مراقبت کنیم و تلاش کنیم این فضاهای سبز تبدیل به فضاهای عمومی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی در پاسخ به پرسشی در خصوص سرانجام باغ برره گفت: لکه های بزرگی در شهر وجود دارند که در حال توافق با مالکان تهران هستیم که از آنها به نفع شهر استفاده کنیم. در خصوص باغ برره نیز با همین نگاه در حال مذاکره و تفاهم هستیم.

وی در خصوص اینکه چه تعداد باغ در اختیار نهادهای دولتی و غیردولتی وجود دارد، گفت: آمار دقیق این باغات وجود دارد. تعداد زیادی نیستند اما دو نهاد بنیاد مستضعفان و کمیته امداد آمادگی مذاکره برای واگذاری این باغات را دارند و امیدواریم فضا برای تعیین تکلیف این باغات فراهم شود.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص ترک های برج میلاد گفت: سازه برج میلاد با سالن همایش ها دو سازه کاملاً متفاوت هستند. سازه برج مشکلی ندارد اما سالن همایش ها در نزدیکی گودی خطرناک است که در حال حاضر مقاوم سازی آن انجام شده و برای تثبیت باید بر روی آن سازه ای احداث شود تا از خطر دور شود. میزان حجمی که باید بر روی آن بارگزاری شود درآمده و به سرمایه گذار اعلام شده است و به زودی در خصوص آن تعیین تکلیف می شود. همچنین سازه برج به طور دائم پایش می شود و مشکلی ندارد.

حناچی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه پیش از این وعده داده بودید توزیع طرح ترافیک خبرنگاران به نهاد تخصصی آن منتقل می شود و سال گذشته توزیع این آرم ها از سوی معاونت حمل و نقل ترافیک ایجاد مشکل کرد، گفت: ما نحوه تحقق وعده خود را پیگیری می کنیم اما سه شنبه های بدون خودرو یک پیام دارد و آن این است که از خودروی شخصی استفاده نکنید.

وی در پاسخ به پرسش این خبرنگار که از وی درخواست کرد یک روز از خطوط یکی از اتوبوس ها برای رفتن به محل کار خود استفاده کند، گفت: من از همه مدهای حمل و نقلی استفاده کرده ام و در خصوص برخی مدهای حمل و نقلی دچار مشکلیم که از این بابت شرمنده مردم هم هستیم، ما در تهران ۳ هزار اتوبوس کم داریم و تا این میزان اتوبوس فراهم نشود، با ازدحام مسافر مواجهیم. در جلسه اخیر شهرداران کلان شهرها با معاون رئیس جمهور دو موضوع مترو و نوسازی ناوگان پیگیری شد و امیدواریم با همکاری دولت از شرمندگی مردم دربیائیم.

شهردار تهران اعلام کرد: در گزارش ۱۰۰ روزه ای که تهیه خواهیم کرد اعلام می کنیم که شهرداری را چگونه تحویل گرفته و در این مدت چه کار کرده ایم.

کد خبر 4545498 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: برج میلاد پیروز حناچی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور مردم و رفع نیازمردم از نظرمالی از توصیه‌های دین مبین اسلام است گفت: حضور مردم و آمادگی آن‌ها برای کمک به نیازمندان در ایام کرونا نشان داد اگر مردم و حمایت‌های آن‌ها در این زمینه نبود طبعا از توان دولت خارج بود واین جای تقدیر از حضور مردم و مراکزنیکوکاری دارد، چون پای کار بودند.

حجت الاسلام فقیه با بیان اینکه باید توجه به مردم و رفع کمبود‌های تنشی و فکری آنها در اولویت برنامه‌های همه ماباشد افزود: نباید مردم احساس کمبود کرده و به چالش کشیده شوند، چون دشمن از این چالش‌ها سوء استفاده می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی هم ضمن قدردانی از تلاش‌های دست اندر کاران کمک‌های مومنانه در استان گفت: اعتباراصلی کمیته امداد به خیران ارزشمند و مشارکت مردم عزیزمان است و این عزیزان هم با خدمات شایسته خود نیازمندان را شاد می‌کنند.

رحمتی افزود: امام راحل تمامی نهاد‌هایی که بنا نهادند همگی جزو باقیات الصالحات است و کمیته امداد یکی ازاین‌ها است که با نیت خالص ایشان در کشور تاسیس شد.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی بقدری با برکت است که زمینه و بستر خیر برای دیگران فراهم کرده است و با کمک خیران و مراکز نیکوکاری توفیق خدمت به نیازمندان را بدست آورده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پایان مطالعات ارزیابی عملکردی سازه و اجزای غیرسازه‌ای ۱۱بیمارستان
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/ استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه‌های موقت ضروری است