Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از مرحله سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، با اشاره به اینکه ندیدن کارهای بزرگ و برجسته کردن نقص های کوچک، اقدامی اخلاقی و انقلابی نیست، اظهارداشت: حرکت شتابان توسعه در کشور به رغم تلاش های دشمنان، بیانگر تلاش یک ملت بزرگ و شکست دشمنانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌های مهم صحبت‌های رییس جمهور را در ادامه میخوانید:

دشمن توطئه دی 96 را آغاز کرد به خیال اینکه دی 97 خودش در تهران باشد! گفتند سخت ترین تحریمها را اعمال می کنند؛ اما زندگی مردم و توسعه ایران ادامه دارد علیرغم توطئه ها و تحریم ها، بنزین را به قدر نیاز و بالاترین کیفیت تولید کردیم دشمنی که سنگ پرت می کند، شیشه ای شکسته و خسارتی هم وارد می شود در عملیات بدر فقط یک هواپیمای عراقی را با پدافند زدیم؛ اما تا آخر فروردین 65 تعداد 150 هواپیمای عراقی را سرنگون کردیم در زمان جنگ هر روز پالایشگاهها بمباران می شد، اما صادرات نفت قطع نشد همه دنیا به صدام کمک کردند، ولی ایستادیم در زمان جنگ مردم سختی و زندگی کوپنی را پذیرفتند، اما امام و کشور را تنها نگداشتند اگر زمان جنگ هم عده ای می جنگیدند و عده ای در تهران آنان را بازخواست می کردند؛ به نتیجه نمی رسیدیم جنگ اقتصادی از جنگ نظامی سخت تر است

 

این خبر تکمیل می شود...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد

ستاره فرانسوی تنها یک گل تا رسیدن به رکورد آلفردو دی استفانو فاصله دارد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

دو گل از چهار گل پاریسی‌ها در این دیدار را کیلیان ام باپه به ثمر رساند. ستاره فرانسوی حالا با ثبت ۴۸ گل، دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید. هرچند زلاتان ابراهیموویچ و آندری شوچنکو نیز همین تعداد گل را در چمپیونز لیگ به ثمر رساندند، اما ام باپه در تنها ۷۱ بازی به این آمار رسیده‌است، در حالی که تعداد بازی‌های زلاتان و شوچنکو به ترتیب 124 و ۱۰۰ بازی بوده‌است.

برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو 140 گل (183 بازی) لیونل مسی 129 گل (163 بازی) روبرت لواندوفسکی 94 گل (120 بازی) کریم بنزما 90 گل (152 بازی) رائول 71 گل (141 بازی) رود فن نیستلروی 56 گل (73 بازی) توماس مولر 54 گل (149 بازی) تیری آنری 50 گل (112 بازی) آلفردو دی استفانو 49 گل (58 بازی) کیلیان امباپه 48 گل (71 بازی) آندری شوچنکو 48 گل (100 بازی) زلاتان ابراهیموویچ 48 گل (124 بازی)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • شورای همکاری خلیج فارس بر اهمیت کاهش «فوری» تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد