Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دان‌کلوف بلغارستان با حضور کشتی گیران مطرح جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می‌شود چهره‌های شاخص روس‌ها در کشتی آزاد حضور نخواهند داشت اما آمریکایی‌ها با چهره‌های مطرح خود همچون جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، و ترک‌ها نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طاها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و دارنده برنز المپیک از ایتالیا در وزن ۷۴ کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

پیش از این سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه عنوان کرده بود تیم روسیه در این تورنمنت با نفرات مطرح خود شرکت می‌کند اما ظاهراً آنها نفرات اصلی خود را برای جام جهانی که یک ماه دیگر میزبان هستند، حفظ کرده اند و حضور عبدالرشید سعدالله‌اف ملقب به تانک روس در تورنمنت بلغارستان منتفی است.

رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان نیز پس از ۲ سال دوری از میادین قرار است برای ایران در این رقابت‌ها کشتی بگیرد که مبارزه احتمالی او با اسنایدر آمریکایی برای بسیاری از طرفداران کشتی جذاب خواهد بود. اسنایدر بارها از علاقه خود برای مبارزه با یزدانی گفته بود.

حسن رحیمی (۶۱ کیلوگرم)، مصطفی حسین خانی (۷۴ کیلوگرم)، حسن یزدانی (۸۶ کیلوگرم)، رضا یزدانی (۹۷ کیلوگرم) و پرویز هادی (۱۲۵ کیلوگرم) پنج چهره شاخص ایران در تورنمنت بلغارستان هستند.

همچنین میزبان این مسابقات اعلام کرده که ۳۵۰۰ شرکت کننده از ۴۲ کشور برای مسابقات آزاد، فرنگی و زنان به این تورنمنت می‌آیند که رکورد تعداد شرکت کننده در این تورنمنت شکسته شده است.

این مسابقات روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا يزداني کایل اسنایدر كشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی‌پوشان اعزامی این رشته به گزینشی المپیک پاریس، گفت: به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را در مسابقات گزینشی دست کم نگیرید.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان انجام داد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است. ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم و شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

دبیر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی‌گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است. به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده است.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران