Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@04:39:36 GMT

کشف 19 تن مواد مخدر در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۰۹۸۲

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 19تن و 640 کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شده است. آفتاب‌‌نیوز : ارسطو ترکمان منش روز دوشنبه درکارگروه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان کرد: با توجه به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از خشکی به سمت دریا با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی، دریابانی، نیروهای امنیتی و سپاه 93 درصد از کل کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر معادل 14 تن و 425 کیلوگرم از راه دریا انجام شده است. 
ترکمان منش اضافه کرد: در این مدت 48 باند مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و متلاشی و 2هزار و 711 نفر دستگیر شدند. 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: از این میزان مواد مخدر 800 کیلوگرم مواد مربوط به بهمن ماه جاری است.
وی اضافه کرد: همچنین در بهمن ماه امسال 2هزار لیتر مواد پیش ساز، 31 کیلوگرم هروئین و یک میلیون و 736 هزار حبه قرص روان گردان در این استان کشف شده است. 
ترکمان منش گفت: تلاش می شود قبل از ورود مواد مخدر به استان بوشهر محموله ها در مرز کشف شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: ۹۱ نفر پارسال در این استان براثر عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰درصد افزایش داشته است.

بنا بر این گزارش ۷۳ نفر از قربانیان اعتیاد به مواد مخدر مرد و ما بقی زن هستند و شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌گویند حساسیت خانواده به رفتار فرزندان، تغییر رفتار همسر، برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از راه‌های گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

طبق اعلام رسمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دولت سیزدهم ۱۱۱ باند مخوف مواد مخدر در مازندران شناسایی و منهدم شده است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر