Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- اولین تیزر یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با مشارکت 11 فیلم‌ساز حوزه انیمیشن و از برگزیدگان دوره های قبل این رویداد تولید و رونمایی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، هر کدام از این فیلم‌سازان اثری چند ثانیه‌ای با موضوع ماهی ساخته‌اند که از ترکیب و در کنار هم قرار گرفتن این انیمیشن‌ها، اولین تیزر جشنواره در دوره یازدهم ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامی فیلم‌سازان به ترتیب نمایش انیمیشن در اولین تیزر شامل فاطمه گودرزی، هاجر مهرانی، مهدی شیری، امیر سحرخیز، امین حق‌شناس، الیکا مهران‌پور، مریم کشکولی‌نیا، بابک نکویی، مهدی علی‌بیگی، ساره شفیعی‌پور و معین صمدی است.
چگونگی شکل‌گیری و ساخت این تیزر، پشت‌ صحنه و تکنیک‌های شخصی هر فیلم‌ساز نیز در نشست تخصصی نخستین روز برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران (12 اسفندماه) بررسی می شود.
یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 12 تا 16 اسفند 1397 به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

* ثبت‌نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران تمدید شد
زمان ثبت‌نام آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران که پیش از این از 18 تا 30 بهمن تعیین شده بود تا پایان روز یکشنبه 5 اسفندماه تمدید شد.
روابط عمومی کانون زبان ایران اعلام کرد: ثبت نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی www.ilireg.ir و در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی و روسی انجام می شود.
آزمون کتبی جذب مدرس روز جمعه 10 اسفند برگزار می شود و داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه، پس از گذراندن دوره آموزشی پذیرفته خواهند شد و تلاش می شود پذیرفته شدگان از ترم بهار و تابستان 1398 در استان‌های مربوطه به کار گمارده شوند.
علاقه‌مندان به شرکت در آزمون جذب مدرس می‌توانند برای آگاهی بیشتر به پایگاه اینترنتی کانون زبان ایران به نشانی www.ili.ir و پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند.
بر اساس گزارش کانون زبان ایران، این آزمون با دوره‌های پیشین تفاوت‌هایی دارد از جمله آزمون مدرسی گروه نوجوانان در بخش‌های آلمانی و عربی برای اولین بار برگزار می‌شودو همچنین سن در نظر گرفته ‌شده برای داوطلبان تدریس در گروه سنی کودکان از 22 سال به 20 سال کاهش یافته است.
علمی**1883**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش و پرورش كانون پرورش فكري پويانمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید خانواده ها از موزه ها، کانون برای  غنی سازی اوقات فراغت کودکان برنامه های متنوعی برای مخاطبین هدف اجرا شده است.

برپایی ایستگاه های مطالعه و نقاشی، روخوانی کتاب، کاغذ و تا و بازی با سرگرمی های سازنده کانون از  فعالیت هایی اجرایی در این ایام است.

موزه کودک ارومیه نیز   هر روز از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای کودکان و نوجوانان مسافر است.

دیگر خبرها

  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • مرتضی مزینانی صفابین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان شد
  • پویانمایی آوای ابرها منتشر شد
  • شیراز میزبان هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد
  • شیراز میزبان رقابت های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد