Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@05:18:56 GMT

عکس/ شیرجه خرس روی طعمه!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۲۵۷

کوین دوولی عکاس 57 ساله حیا وحش هنگام قایقرانی در رودخانه آلاگناک در جنوب آلاسکا صحنه ای از یورش یک خرس قهوه ای برای شکار ماهی قزل آلا را عکاسی کرده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب جالب و دیدنی حیات وحش حیوانات خرس ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری و سکوت جگوار هنگام شکار طعمه خود (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی جگوار با یک شیرجه تمساح را شکار می‌کند (فیلم) حمله تماشایی پلنگ به کروکودیل (فیلم) شکار دلهره آور تمساح کایمن توسط یک جگوار گرسنه (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجراهای تورو و پانچو
  • ساختمان تاریخی بورس اوراق بهادار دانمارک طعمه حریق شد
  • غافلگیری و سکوت جگوار هنگام شکار طعمه خود (فیلم)