Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@23:33:55 GMT

عصبانیت مادورو از اقدام جنجالی اروپایی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۲۷۴

خرداد: دولت ونزوئلا پنج قانونگذار اروپایی را که برای دیدار با "رئیس جمهوری خودخوانده" این کشور به کاراکاس آمده بودند، اخراج کرد.
دولت کاراکاس این اقدام قانونگذاران اروپایی را "غیرمنطقی" خواند.
استپان گونزالس پونس، یکی از قانونگذاران اسپانیایی که رهبری این گروه را برعهده داشت، گفت: به اعضای پارلمان اروپا بدون توضیحی گفته شد تا ونزوئلا را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما را از ونزوئلا اخراج کردند. پاسپورت‌های ما را گرفتند. آنها به ما دلیل این اقدام را اطلاع ندادند.
این اتفاق جدیدترین تنش بین اروپا و نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلاست که در پی روی کار آمدن خوآن گوآیدو، رهبری اپوزیسیون این کشور به عنوان "رئیس جمهوری خودخوانده" ونزوئلا با وی دچار چالش شده است.
دیگر قانونگذارانی که به ونزوئلا سفر کرده بودند تا با گوآیدو دیدار کنند، خوزه ایگناسیو سالافرانکا و گابریل ماتو آدروور از اسپانیا، ایستر دو لانگ از هلند و پائولو رانخل، از پرتغال بودند.
گوآیدو در پیامی توئیتری در این باره نوشت: این قانونگذاران اروپایی توسط رژیمی که به شدت منزوی و غیرمنطقی است، از کشور اخراج شدند.
بیش از ۵۰ کشور جهان در اروپا و بسیاری از همسایگان ونزوئلا به علاوه ایالات متحده گوآیدو را به عنوان "رئیس جمهوری موقت" ونزوئلا به رسمیت شناخته‌اند. ایسنا برچسب ها: کاراکاس ، اروپا ، دولت ونزوئلا

منبع: خرداد

کلیدواژه: کاراکاس اروپا دولت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا در بازی مقابل پاری سن ژرمن از دقیقه ۳۰، ۱۰ نفره شد تا بازی ۴ بر ۲ برده را با شکست ۶ بر ۴ در مجموع عوض کند.

در بازی برگشت به میزبانی بارسلونا در حالی که این تیم بازی رفت را ۳ بر ۲ در فرانسه برده بود و در این بازی هم ۱ بر صفر پیش بود روی خطای ندافع اروگوئه‌ای تیم بارسلونا او از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی ۱ بر صفر را با شکست ۴ بر ۱ عوض کرد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

ایتورالده کونزالس داور سرشناس لالیگا در مورد این بازی گفت: داور این بازی در صحنه خطا اشتباه بزرگی مرتکب شد و این صحنه خطا هم نبود چرا که بازیکن پاری سن ژرمن خود را پرتاب کرد و داور به اشتباه خطا گرفت و بازیکن بارسلونا را اخراج کرد.

در مورد این صحنه داور به کمک داور ویدیویی هم مراجعه نکرده است و نظر خودرا در زمین اعمال کرده است.این دیدار با حاشیه‌های زیادی همراه بود و داور این مسابقه ایستوان کواچ از رومانی بود که بارسلونایی‌ها معتقدند عامل شکست آنها در دیدار شب گذشته او بوده است.

داور این دیدار در پی اعتراض سرمربی تیم فوتبال بارسلونا و یکی دیگر از اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کرد و قضاوت وی در این بازی جنجالی بود.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد