Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشست استاندار و نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در تهران، پیرامون توسعه همکاری و مساعدت این بنیاد برای محرومیت زدایی و توسعه این استان، رایزنی شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست، با قدردانی از اقدامات و سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در استان و همچنین تسهیلات ارائه شده از سوی این نهاد به کارآفرینان، خواستار مساعدت بیشتر بنیاد در محرومیت زدایی و توسعه استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، با اشاره به آمار بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری، توجه بنیاد مستضعفان به پروژه‌های کارآفرین در بخش‌های دامپروری، صنعتی و گردشگری استان را ضروری بیان کرد.

عباسی با اشاره به اجرای موفق طرح محرومیت زدایی و کارآفرینی بنیاد در منطقه قلعه گنج استان کرمان، آمادگی استان برای اجرای طرح‌های مشابه توسط بنیاد در یک یا چند منطقه محروم چهارمحال و بختیاری را اعلام نمود.

همچنین در پی تأکید استاندار بر حل مشکلات و جلوگیری از تعطیلی شرکت پاک پی شهرکرد، محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان هم دستورات لازم در این زمینه را به مدیران ذیربط صادر کرد.

انتهای پیام/ش

نشست استاندار و نمایندگان چهارمحال و بختیاری با رئیس بنیاد مستضعفان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد