Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه امنیتی جنبش مقاومت اسلامی حماس توانست تراشه های الکترونیکی جاسوسی کاشته شده داخل پوتین های نظامی را کشف کند و در تحقیقات گسترده در این باره آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، یک مقام امنیتی ارشد در غزه به الجزیره گفت: بیداری دستگاه امنیتی جنبش مقاومت اسلامی در نوار غزه عملیات جاسوسی و گسترده و خطرناک رژیم صهیوینستی را به شکست کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام امنیتی افزود: عناصر امنیتی در یکی از ایستگاه های ویژه کنترل کالاهای وارداتی از گذرگاه کرم ابوسالم به نوار غزه، توانستند یک کامیون پوتین نظامی را که به تراشه های الکترونیکی و ردیاب جاسوسی مجهز بودند، کشف کنند.

 

این مقام فلسطینی که خواست نامش فاش نشود، تاکید کرد: دستگاه امنیتی به طور کامل از این کامیون پوتین ها محافظت می کند. تحقیقات گسترده ای شامل جستجوی میدانی درباره کفش های مشابه  را که به نوار غزه وارد شده است، انجام می دهد. همچنین بررسی دقیقی روی تراشه های الکترونیکی به منظور شناسایی ترکیب و مکانیزم کار آن و هدف از قاچاق آن به غزه انجام می گیرد.

این مقام امنیتی ارشد فلسطین احتمال می دهد که گروههای مقاومت هدف بودند. این تراشه ها با دقت زیاد در پوتین های نظامی کاشته می شود. این پوتین ها از مرغوبیت عالی و قیمت ارزان برخوردارند و مشابه پوتین هایی هستند که نیروهای مقاومت در غزه از آن استفاده می کنند.

 

وی افزود: دستگاه امنیتی از زمان عملیات نفوذ یگانی متعلق به دستگاه امنیت و اطلاعات اشغالگران صهیونیستی به شهر خان یونس در جنوب غزه در 11 نوامبر 2018، آمادگی و هوشیاری خود را بالا برده است.

گردان شهید عزالدین القسام- شاخه نظامی جنبش حماس- توانست نفوذ این یگان را کشف کند و در درگیری با آنها فرمانده این یگان صهیونیستی کشته شود.

 

وی افزود: تحقیقات دستگاه امنیتی پس از این عملیات که به بازداشت 48 مزدور اشغالگران منجر شد، ثابت کرد که اطلاعات صهیونیستی از گذرگاه کرم ابوسالم برای هدف قرار دادن امنیت غزه استفاده می کنند تا به مزدورانشان دستگاه و وسایل جاسوسی و شنود بدهند تا آنها در مکان های مشخص قرار دهند یا از آنها برای اهداف ارتباطی استفاده کنند.

از آن زمان، دستگاه امنیتی حضور خود را در اطراف این گذرگاه تشدید کرد و ایست های امنیتی را با هدف تفتیش کالاهای وارداتی و صادراتی و بررسی هویت کارکنان در این گذرگاه، نصب کرد.

 

یک مقام فلسطینی دیگر به الجریزه گفت: این اولین بار نیست که دستگاه امنیتی تلاش برای جاسوسی از مقاومت و تعقیب نیروهای مقاومت را فاش می کند.

گروه های مقاومت، سالها پیش تراشه های الکترونیکی را در دستگاه های ارتباطی بی سیم که از راه قاچاق به غزه رسید، کشف کرد.

 

وی ادامه داد: یکی از نیروهای مقاومت به طور ناگهانی این تراشه الکترونیکی عجیب در دستگاه ارتباطی بی سیم را هنگامی که تلاش می کرد اختلال در آن را رفع کند، پیدا کرد.

در همین حال، «گردان شهدای الاقصی» گزارش داد: یکی از فعالان این گردان، یک تراشه الکترونیکی را داخل پوتین نظامی که از بازار خرید کشف کرد. وی قبل از اینکه از آن استفاده کند، به عمد به بررسی آن اقدام کرده بود.

پس از آن، دستگاه امنیتی فلسطین به جمع آوری این پوتین از سطح بازار اقدام کرده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان راهپیمایی22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن زاهدان شهید مدافع وطن اردبیل اصفهان حادثه تروریستی تراشه الکترونیکی رژیم صهیونیستی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی تراشه تشخیص کیفیت گوشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از این تراشه در صنایع فرآورد‌های گوشتی برای تشخیص فرآورده‌های تقلبی و مواد به کار رفته در محصولاتی، چون سوسیس، کالباس و انواع کباب‌ها استفاده می‌شود.
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • بومی سازی تراشه تشخیص کیفیت گوشت
  • ناتوانی در ارزیابی پاسخ قوی ایران، دستگاه‌های جاسوسی و نظامی اسرائیل را به جان هم انداخت
  • مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری