Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:39:34 GMT

رئیس شورای شهر مشهد: دولت قانونی مظهر اراده ملی است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۵۰۲

رئیس شورای شهر مشهد: دولت قانونی مظهر اراده ملی است

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر اسلامی مشهد گفت: دولت قانونی مظهر اراده ملی است و در شرایطی که دشمنان به فکر تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند عملیات روانی گسترده در داخل برای ساقط کردن دولت رسمی چه توجیهی دارد؟

محمدرضا حیدری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: طبق بیانیه اخیر مقام معظم رهبری عنصر اراده ملی همواره مورد تاکید بوده و هست و انقلاب اسلامی با نفی استبداد و رویکرد مردمسالاری 'عنصر اراده ملی' را به عنوان جان مایه حقیقی در مسیر پیشرفت کشور قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هنوز یک هفته از بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اراده ملی نگذشته که عملیات روانی برای ساقط کردن دولت شکل گرفته است. مگر دولتی که با رای اکثریت مردم انتخاب شده مظهر اراده ملی نیست.
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامی مشهد گفت: در شرایطی که تهدیدات جدی در مرزها داریم و تقسیم کار بین المللی برای فشارهای اقتصادی و ساقط کردن دولت جمهوری اسلامی صورت گرفته، به جای همراهی برای ساقط کردن دولت باید با عنصر وحدت به سمت امید و نشاط برویم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه خود بر عنصر امید تاکید کرده اند لذا در شرایط موجود باید این عملیات روانی را مراقبت کنیم. همه ارکان نظام در چهار دهه حیات انقلاب اسلامی هم در موفقیتها و هم در شکستها مسئول هستند، دولت به تنهایی مقصر وضع موجود نیست.
حیدری ادامه داد: با توجه به شرایط موجود تنها عنصر برای مقابله با تهاجم خارجی 'وحدت، اتحاد و انسجام ملی' است لذا ایجاد عملیات روانی علیه دولت با این رویکرد تناسب ندارد بلکه دولت به عنوان محصول اراده ملی نیاز به همراهی و کمک دارد. حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز با وجود همه مشکلات موجود بیانگر این می باشد که ملت ایران پای آرمانهای نظام و انقلاب ایستاده است.
وی همچنین حادثه تروریستی در جاده خاش - زاهدان را محکوم و بیان کرد: تروریسم به عنوان یک پدیده شوم در خاورمیانه شکل گرفته و همچنان در معاملات منطقه ای خسارت جدی وارد می کند.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رئيس شوراي شهر انسجام ملي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی حمایت ازمقاومت مردم مظلوم و مقتدرغزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.
در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر با برگزاری تجمع، راه اندازی کاروان‌های خودرویی وبرپایی جشن و نورافشانی ضمن اعلام قدردانی و حمایت همه‌جانبه از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه اسرائیل غاصب به بخش کنسولی ایران در دمشق، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و قدردانی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم گیلان دعوت کرد، فردا جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز عبادی سیاسی که در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت برگزار می‌شود، با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.
راهپیمایی نمازگزاران در مرکز استان شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود
  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند / یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • رئیسی: ابتکارات یمن معادلات را به نفع غزه رقم می‌زند/ یمن: عملیات وعده صادق تکرار انقلاب بود
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند