Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:53:14 GMT

کشف شیره خرمای تقلبی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۵۷۱

کشف شیره خرمای تقلبی در همدان

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان از کشف و ضبط شیره خرمای تقلبی از سطح عرضه در همدان خبر داد و اظهار کرد: پایان هفته گذشته یک تن شیره خرمای تقلبی توسط مرکز بهداشت شهرستان همدان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پرونده متخلف برای پیگیری‌های بیشتر به دادگاه ارجاع شد گفت: اواسط ماه گذشته نیز یک کارگاه غیر مجاز تولید شیره تقلبی در همدان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان با اشاره به کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید شیره تقلبی از شکر و افزودنی‌های غیر مجاز توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت همدان خاطرنشان کرد: در این کارگاه سه تن شیره تقلبی و 1.5 تن مواد اولیه غیر مجاز ضبط شد.

وی با بیان اینکه قندهای ضایعاتی به هیچ وجه صلاحیت مصرف انسانی نداشت که فرد متخلف با آب کردن، جوشاندن و تغلیظ آن اقدام به تهیه شیره انگور تقلبی کرده بود گفت: مردم باید در خرید این نوع محصولات دقت کنند.

خالقی‌مجد با اهمیت به حفظ سلامتی افزود:‌ همواره سعی کرده‌ایم حافظ و نگهبان سلامتی مردم باشیم و امیدواریم مردم نیز ما را در این امر یاری کنند و موارد تخلف را به مرکز بهداشت اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکر کشف و ضبط برنا همدان تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)

مردی معروف به اکبر ساچمه‌ای ۵۰ سال پیش یک خودرو دوج را به محلی برای مصرف مواد مخدر تبدیل کرده بود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، با دستگیری اکبر ساچمه‌ایی خودرو دیگری که همین خدمات را به معتادان عرضه می‌کرد توسط ماموران توقیف شد.

خبر را به نقل از روزنامه اطلاعات اول اردیبهشت ۱۳۵۳ بخوانید و عکسی از تهران ۵۰ سال پیش و نمونه‌ای از خودرو دوج که تبدیل به شیره‌کش‌خانه سیار شده بود را تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • آبلیموی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ | باورهای اشتباه مردم درباره آبلیموهای سنتی
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان