Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در ۳۹ محور حادثه‌خیز ایلام مستقر هستند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در 39 محور حادثه‌خیز ایلام مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در کاهش حوادث، کمک به شهروندان نیازمند به خدمات امدادی موثر بوده و در کم‌ترین زمان ممکن در زمان بروز حوادث ترافیکی درصحنه حاضرمی‌شوند.

پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیز کردستان افزایش یابدپایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و کوهستان استان همدان فعال شدندآمادگی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای همدان برای اسکان اضطراری مسافران

وی در ادامه افزود: در زمان وقوع حادثه نهادهای مختلفی برای امدادرسانی در صحنه حاضر می‌شوند که  ﺳﺎزﻣﺎﻧﺪﻫﯽ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ‌ﻫﺎی اﯾـﻦ ‌ارﮔﺎن‌ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻫﻤﺰﻣﺎن در ﯾﮏ ﻣﮑﺎن ﻣﺸﺘﺮک، ﺑﺎ دﻗﺖ ﮐﺎﻓﯽ و ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪ ﯾﮏ ﺳﺎز و ﮐﺎر ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺧﺎص ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﺪ که استقرار پایگاه‌های امداد و نجات وظیفه مدیریتی و هماهنگی این مهم را اجرا می‌کند.

  زﻣﺎن رﺳﯿﺪن ﺑﻪ ﺑﺎﻟﯿﻦ ﻣﺼﺪوﻣﺎن در صحنه از موارد مهم در مدیریت حوادث به نظر رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بود که دراین ارتباط افزود: در هر40کیلومتر یک پایگاه های جاده ای با با دو نفر تکنیسین فوریت پزشکی مستقر‌اندو زمان رسیدن به بالین مصدومان را در کمترین زمان ممکن تسریح می‌کند.

مرادی از شهروندان استان ایلام خواست و گفت: در زمان وقوع حوادث با شماره 115 تماس تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروهای اورژانس و امداد در صحنه حاضرشوند.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد