Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@14:24:45 GMT

برای بازگشت به زندگی عادی این مادر همت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۱۸۶۱

خیریه حکیم | مادری میانسال ساکن یکی از استان‌های شمال غربی کشورمان که بدلیل مشکلات زندگی در اوایل امسال دچار سکته شدید مغزی می‌شود و در یکی از بیمارستان‌های دولتی بستری و مورد درمان قرار می‌گیرد و با همت و تلاش تیم پزشکی مربوطه از مرگ حتمی نجات می‌یابد، ولی بدلیل خونریزی شدید مغزی یک طرف بدن این مادر رنج دیده از کار می‌افتد، که این موضوع باعث خانه نشین شدن و از کار افتادگی ایشان می‌شود که حتی برای کار‌های روزانه اش هم نیاز به کمک دیگران دارد و حتی قسمتی از تکلم خود را از دست داده است، پزشکان آن شهرستان برای بهبودی و تسریع در روند درمان نامبرده و برگشت تلکم و حرکت دست و پا توصیه انتقال به یکی از مراکز تخصصی تهران را داده اند که مستلزم هزینه‌های انتقال، درمان و بستری می‌باشد، ولی متاسفانه بعد از گذشت چند ماه هنوز خانواده ایشان نتوانسته هزینه‌های مربوطه را تهیه و نامبرده را به تهران منتقل کنند، در ضمن شوهر ایشان کارگر مزارع کشاورزی و فصلی می‌باشد و به سختی هزینه‌های زندگی خانواده اش را تامین می‌نماید و توان تامین هزین‌های مربوطه را ندارد و بهمین دلیل درخواست کمک و یاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در نظر داریم با کمک شما عزیزان مبلغ ۵ میلیون تومان تهیه و در اختیار این خانواده نیازمند کمک و یاری قرار دهیم تا بتوانند این مادر رنج کشیده را در اسرع وقت به تهران منتقل و نسبت به درمان آن اقدام نماید؛ لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان مادر و کمک به این خانواده آبرومند نسبت به واریز مبالغ کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۹۰۰۰۳۰۶۶۷ نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #۲۶*۲*۰*۷۲۴* مستقیماً اقدام نمایند. (کلیک کنید)

منبع: فرارو

کلیدواژه: کمک خیریه بیمار نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد

به گزارش قدس خراسان، علی رضازاده اظهار کرد: در این راستا طی یک سال گذشته از هشت هزار پرونده تقاضا که در این زمینه تشکیل شده است که سه هزار و ۷۰۰ پرونده به مرحله پرداخت هزینه رسیده است.

مدیر درمان اداره‌ کل تامین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: برای درمان این شمار، افزون بر ۲۲۱ میلیارد ریال بابت هزینه‌های خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

وی گفت: برای ارائه خدمات به زوج‌های نابارور طی سال گذشته با هفت مرکز دانشگاهی و خصوصی در استان عقد قرارداد و به بیش از هشت هزار پرونده رسیدگی شده است.

دیگر خبرها

  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت
  • سبک زندگی خواندنی و عجیب مه لقا خانم!