Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خسروی نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی ایران با حضور حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان ، جنگلی معاون امور ورزش اداره کل ،مجتبی ملکی مسئول پاورلیفتینگ کشور و پیری رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ایلام در سالن شهید کمری استان ایلام برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : این دوره از مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور با شرکت ۱۲۰ ورزشکار از ۱۴ استان کشور از ۲۹ بهمن لغایت ۳ اسفند به مدت ۵ روز به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

 

انتهای پیام/با

  مسابقات قهرمانی پرس سینه در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مطبوعات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور