Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@09:25:47 GMT

واریز بسته حمایتی جاماندگان از ۱۵ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۰۲۷

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه از موافقت سازمان برنامه و بودجه برای تأمین اعتبار بسته حمایتی یک میلیون نفر از جاماندگان خبر داد.

به گزارش «تابناک» احد رستمی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: اعتراض افراد جامانده از بسته حمایتی بررسی شده و قرار است این بسته‌ها به یک میلیون نفر داده شود.

وی افزود: سامانه‌های #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* اعتراضات را ثبت کرده اند و اطلاعات افرادی که مشمول بسته حمایتی می‌شوند، مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رستمی تصریح کرد: ۲ میلیون نفرنسبت به عدم دریافت بسته کمک معیشتی اعتراض داشته اند که به همه آن‌ها این بسته‌ها واریز نمی‌شود.

وی گفت: وزات رفاه به همان شماره تلفن همراهی که خانوار‌های مشمول اعتراض خود را ثبت کرده اند پیامک ارسال خواهد کرد و نسب به واریز و میزان بسته واریزی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه ادامه داد: به محض تخصیص بودجه واریز‌ها آغاز می‌شود که به همین منظور نامه‌نگاری با سازمان برنامه و بودجه آغاز شده و آن‌ها نیز قول داده‌اند تأمین اعتبار کنند و چنانچه مشکلی نباشد، تا ۱۵ اسفند بسته حمایتی به حساب خانوار‌ها واریز می‌شود.

رستمی گفت: رقم بسته کمک معیشتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد

زینل پور مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیر خوار در تمام استان‌های کشور تامین شده است.

وی ادامه داد: طرح یسنا شارژ اعتباری مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای خرید بسته غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک اول تا سوم جامعه است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، افزود: این طرح از ۳۰ فروردین با شارژحساب سرپرستان خانوار آغاز شد و مادران دارای فرزند زیر دوسال دهک یک تا سه می‌توانند بسته غذایی ۱۶ قلم کالایی و بسته بهداشتی هم شامل پوشک، شامپو و صابون را دریافت کنند. 

وی ادامه داد: در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالایی است که در طرح یسنا علاوه بر این ۱۱ قلم کالا، غلات، مغزیجات، میوه و سبزیجات نیز گنجانده شده است. زینل پور گفت: اطلاعرسانی مشمولان طرح از طریق پیامک وزارت رفاه صورت گرفته است ومادران مشمول از طریق برنامه کاربردی شما هم می‌توانند از شارژ اعتبار آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان