Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ یکی از تبهکاران منطقه جنوب شهر تهران که اقدام به تخریب شیشه‌های خودرو کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار علی ذوالقدری در حاشیه اجرای بازسازی صحنه جرم متهمی که اقدام به تخریب ۹ دستگاه خودرو کرده بود اظهار داشت: ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه مطالعه شدیم که توسط تعدادی از افراد مخل نظم و امنیت چه اصطلاحاً اراذل اوباش گفته می‌شود در خیابان خراسان میدان خراسان تقاطع ۱۷ شهریور اقدام به تخریب ۹ دستگاه خودرو کردند که بلافاصله پلیس وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که اقدام به این کار باعث بر هم خوردن آرامش مردم و امنیت منطقه شده بود پلیس امنیت وارد عمل شد.

وی در ادامه افزود: در مرحله اول شناسایی که انجام دادیم به ۶ نفر از افراد مظنون شدیم و تا ساعت ۳ بامداد همان شب تعداد ۳ نفر از افراد دستگیر شدند.

ذوالقدری اضافه کرد: در ادامه تحقیقات متوجه شدیم که نفر اصلی متواری شده است اقدامات اطلاعاتی حاکی از آن بود که این نفر اصلی از تهران متواری شده و به یکی از شهر‌های شمالی گریخته است.

وی در ادامه افزود:مخفیگاه متهم در یک از شهر‌های شمالی شناسایی شد و با اخذ مجوز قضایی در یکی از شهر‌های شمالی حدود ساعت ۵ صبح دستگیر کردیم.

ذوالقدری تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد تبهکار در همان شب اقدام به مصرف مواد مواد مخدر از نوع روانگردان کرده است و همین مصرف مواد باعث شده بود از لحاظ روحی روانی دچار مشکلات شود.

در دو روز گذشته تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که این فرد دستگیر شده همان نفر اصلی است که دارای سابقه نزاع و درگیری است. این متهم سابقه دستگیری در سال ۹۶ و سال‌های گذشته را نیز دارد.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: امروز متهم در محل حادثه حضور و بازسازی صحنه جرم را انجام داد و مردمی که در صحنه حضور داشتند نیز شاهد این ماجرا بودند و از پلیس تقدیر و تشکر کردند همچنین شاکیان نیز احساس آرامش کردند. این عملیات پلیس دو هدف دارد افرادی که مخل نظم و امنیت هستند باید بدانند که پلیس اجازه نخواهد داد که نظم و امنیت و انضباط اجتماعی را برهم بزنند و هدف دوم این است که مردم بدانند اگر کسی مخل نظم و امنیت مردم باشد پلیس در نزدیک‌ترین زمان اقدام خواهد کرد.

سردار ذوالقدری اضافه کرد: پلیس بانک اطلاعاتی خوبی از متهمان تهران دارد و هر کدام از این افراد مخل نظم و امنیت مردم شود بلافاصله دست به کار شده و آن‌ها را دستگیر می‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار میزان درباره اینکه آیا پلیس امنیت طرح ویژه‌ای برای مبارزه با تبهکاران در برخی از مناطق پایتخت دارد افزود پلیس در برخی از مناطقی که اصطلاحاً آلوده به این افراد هستند طر‌های به نام طرح پاکسازی داریم که با دستگاه قضایی هماهنگی‌های لازم را انجام داده ایم.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس امنیت دستگاه قضایی پلیس تخریب اموال عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نمایشگاهی از اموال مسروقه همچون تلفن همراه، تبلت، ساعت و... در محوطه صبحگاه آگاهی شاپور برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۶۰ سارق که در زورگیری، گوشی قاپی و خفتگیری لوازم همشهریان را ربوده بودند، با دستبند و پابند حاضر بودند. ده‌ها قبضه انواع سلاح سرد و گاز اشک‌آور که سارقان با استفاده از آنها دزدی می‌کردند نیز درکنار انبوهی از تلفن‌های همراه دزدیده شده به نمایش گذاشته شد. گروهی از مالباختگان نیز برای شناسایی تلفن همراه و وسایل خود در این آگاهی حضور داشتند.

یکی از دستگیرشدگان نیز ادمین صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان «مادر» بود. صفحه‌ای که اکثر دنبال کنندگان آن خانم‌های مسن بودند و این فرد با فریب دادن آنها به این خانم‌ها نزدیک می‌شد، و به بهانه‌های مختلف از آنها اخاذی می‌کرد. پنج نفر از خانم‌هایی که در دام این فرد گرفتار شدند در آگاهی حضورداشتند.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در رابطه با عملیات‌های اخیر پلیس گفت: در چند روز گذشته بیش از ۷۰ نفر از سارقینی که به صورت قاپزنی گوشی دزدی می‌کردند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد که در اسرع وقت در اختیار مالباختگان قرار میگیرد.

این افراد جامعه هدف ما بودند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از ان‌ها سابقه دار هستند با اشد مجازات مواجه خواهند شد. افراد بدون سابقه که پس از انجام مراحل قانونی با قید وثیقه آزاد شوند با پابند الکترونیک زیر نظر پلیس خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف