Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه روسی با اشاره به بازی برگشت زنیت سن‌پترزبورگ در دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر تیم فنرباغچه ترکیه خواهان استفاده از سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی زنیتی‌ها شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، آرتم جیوبا (مهاجم اصلی زنیت) از ماه نوامبر در فرم خوبی قرار ندارد و به کندی حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ندرت و کم‌تاثیر وارد دوئل‌ها می‌شود و نمی‌تواند تیم زنیت را در برنامه‌های تهاجمی با خود همراه کند. دریوسی (مهاجم آرژانتینی زنیت) بازیکن توانمندی است اما به طور دردآوری ثبات ندارد. شاید به این خاطر که نمی‌داند در هر بازی در کدام پست به بازی گرفته می‌شود. زمان نگاه کردن به مهره دیگر قربان بردیف (سرمربی روبین‌کازان) در زنیت سن‌پترزبورگ یعنی سردار آزمون فرا رسیده است. او به صورت تئوری با دور شدن از جام ملت‌های آسیا با تاکتیک زنیت سن‌پترزبورگ باید هماهنگ شود.

در ادامه این مطلب آمده است: سردار آزمون یک مهاجم کلاسیک، سریع و توانمند است. ماموریت آزمون، جستجوی مناطق آزاد حریف و استفاده از آنها است. زرادخانه فنی به سردار آزمون اجازه می‌دهد به طور فردی با پیدا کردن مناطق آزاد برای تیمش گلزنی کند. زنیت سن‌پترزبورگ با این مهاجم ایرانی در خط حمله دارای سرعت بیشتر، ثبات و تحرک خواهد شد. سردار آزمون بسیار موثرتر از زوج آرتم جیوبا و زابولوتنی در خط حمله زنیت به نظر می‌رسد.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا در استانبول با حضور 15 دقیقه‌ای سردار آزمون یک بر صفر مغلوب تیم فنرباغچه ترکیه شد. بازی برگشت روز دوم اسفند برگزار می‌شود.

اورلوف: اطمینان دارم که سردار آزمون قدرتمندتر از دریوسی است

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون به میلان رسید

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که آخرین بازی خود برای آ. اس. رم را قبل از فیفا دی و در دیدار مقابل ساسولو در سری آ انجام داده و حضور تعویضی در زمین داشت، طی یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست در رقابت‌های باشگاهی به میدان برود که امشب ممکن است این طلسم شکسته شود.

ستاره ایرانی رم در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد و پس از آن هم در سه هفته متوالی سری آ ایتالیا و یک دیدار لیگ اروپا غایب بود که امشب این روند به پایان رسید.

سردار آزمون پس از عدم حضور در چهار مسابقه پیاپی باشگاهی مقابل لچه، لاتزیو، میلان و اودینزه، امشب دوباره به فهرست نفرات جالوروسی بازگشته و جزو نفرات ذخیره تیمش در جدال برگشت برابر روسونری است.

تیم فوتبال آ. اس. رم از ساعت 22:30 امشب (به  وقت ایران) و در حالی که سردار آزمون را جزو نفرات ذخیره دارد، در ورزشگاه المپیکو به مصاف آ. ث. میلان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا است.

شاگردان دنیله ده‌روسی در دیدار رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیدند و امشب شرایط خوبی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا دارند.

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا و تقسیم شادی پس از گل خود به میلان با سردار آزمون / عکس
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم