Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:23:56 GMT

تحصن اعتراض آمیز ضد امارات در قلب لندن + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۰۸۵

تحصن اعتراض آمیز ضد امارات در قلب لندن + عکس

فعالان حقوقی عرب در اعتراض به جنایت های امارات در کشورهای عربی در لندن تحصن کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، فعالان حقوقی عرب در لندن تحصن اعتراض آمیزی را ضد جنایت های امارات متحده عربی در سرزمین های عربی برگزار کردند.

این فعالان حقوقی اعلام کردند: این تحصن ضد بهره برداری امارت از انگلیس برای محو جنایت هایش با استفاده از شعارهای مدارا، همزیستی و سرمایه گذاری در جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فعالان افزود: امارات، جوانانی را که خواهان تغییر در وطن عربی هستند، سرکوب می کند و انزجارطلبی و نفرت بین ملتها را برمی انگیزد. امارات همچنین فجیع ترین جنایت ها را در یمن مرتکب می شود.

معترضان با پلاکاردهایی که به انگلیسی بر روی آن نوشته بود «دستان بن زاید به خون آلوده است» در دست داشتند.

فعالان عربی و حامیان بیداری اسلامی در امارات، «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی را مسئول ریخته شدن خون مردم می دانند.

امارات متحده عربی در کنار عربستان از متهمان درجه یک به شمار می آید که در کشورهای منطقه به ویژه یمن مرتکب جنایت شده است. امارات در یمن به احداث زندان های مخفی اقدام کرده است و یمنی ها دستگیر شده را در  زندان های مخفی به طور فجیعی شکنجه می کند.

شکنجه های زندانیان یمنی در زندان های امارات از جمله بئر احمد را مشابه شکنجه در زندان «ابوغریب» در عراق می دانند.

این اقدام امارات علاوه بر همکاری اش با عربستان در بمباران کورکورانه مناطق مختلف یمن است که هزاران کودک و زن و مرد بی گناه کشته شده اند.

ردپای امارات همچنین در سوریه و بحرین نیز دیده می شود که در کنار عربستان به تجهیز تسلیحاتی و مادی تروریستها اقدام کرده است.

همچنین براساس گزارش مقامات ترکیه، «محمد بن زاید» در قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستان که دوم اکتبر در کنسولگری کشورش در استانبول ترور شد، نقش دارد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان راهپیمایی22 بهمن شهید مدافع وطن زاهدان اردبیل راهپیمایی 22 بهمن اصفهان وزیر ارشاد شهرستان آران و بیدگل تحصن لندن امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مرگبار در انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، سازمان آتش نشانی انگلیس هم در بیانیه‌ای اعلام کرد چهل آتش نشان با چندین خودرو برای مهار آتش به محل آتش سوزی اعزام شدند، اما پس از مهار آتش متوجه شدند دو نفر در شعله‌های سرکش آتش جان باختند. برخی همسایه‌ها از احتمال آتش زدن این خانه خبردادند.
پلیس انگلیس که خیابان‌های اطراف محل آتش سوزی را برای بررسی‌های خود مسدود کرده است اعلام کرد در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی مرگبار است. پلیس هنوز گزارشی دراین باره منتشر نکرده است.
همسایه‌های قربانیان از پلیس خواسته اند هر چه سریعتر علت آتش سوزی را معین کند تا چنانچه عمدی بوده است عاملان آن مجازات شوند.
طی سال‌های اخیر ده‌ها آتش سوزی مرگبار در انگلیس روی داد که عامل یا عاملان برخی از آنها با گذشت ماه‌ها هنوز مشخص نشده است.
بزرگترین آتش سوزی مرگبار در سال‌های اخیر در برج مسکونی ۲۴ طبقه گرنفل در غرب لندن روی داد که در پی آن ۷۲ نفر از جمله شماری از هموطنان ایرانی و نیز کودکان زنده در آتش سوختند.
بیش از شش سال از فاجعه برج مسکونی گرنفل در لندن گذشت، کارزار عدالت برای گرنفل و بازماندگان قربانیان برج مسکونی گرنفل بار‌ها با برپایی تظاهرات و تجمع‌های اعتراضی در لندن، اجرای عدالت درباره مسببان بروز این فاجعه را خواستار شدند.
این برج مسکونی در منطقه کنزیگتون واقع در غرب لندن که شهرداری آن دارای پر درآمد‌ترین شهرداری این کشور محسوب می‌شود قرار دارد، اما در تحقیقات اولیه آشکار شد که پیمانکار طرف قرار داد این برج مسکونی از پوشش نامرغوب، سریع الاشتعال و بی کیفیت استفاده کرد وشعله‌های آتش از طبقه چهارم به سرعت به طبقات بالای این برج مسکونی سرایت کرد.
در بررسی‌های اولیه همچنین آتش نشانی لندن متهم شده است که با ناکارآمدی و اقدامات ضعیف و راهنمایی‌های نادرست موجب شده ۷۲ نفر زنده در در مقابل دیدگان حیرت زده مردم درآتش بسوزند.
در این ساختمان متعلق به شهرداری که اغلب مهاجران و مسلمانان از جمله شماری از هموطنان ایرانی در آن سکونت داشتند، به گفته ساکنان و بازماندگان قربانیان، بار‌ها به شهرداری درباره نا ایمن بودن این ساختمان شکایت شد، اما مسئولان ساختمان و شهرداری منطقه توجهی به این خواست مکرر انان نداشتند.
کمیسر آتش نشانی لندن نیز به‌ عنوان یکی از متهمان مقصر در بروز این فاجعه معرفی شده است.

دیگر خبرها

  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • (ویدئو) آتش سوزی در میخانه تاریخی لندن
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی