Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@05:37:22 GMT

بیانیه نمازگزارن جمعه و جوانان انقلابی بشرویه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۲۰۱

بیانیه نمازگزارن جمعه و جوانان انقلابی بشرویه

لوایح FATF با سیاست های کلی نظام مغایرت دارد و به صلاح کشور و به ویژه اقتصاد و امنیت مردم نیست.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ,نمازگزاران جمعه و جوانان انقلابی ستاد نماز جمعه بشرویه با صدور بیانیه ای  از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته اند تا نسبت به عدم تصویب لوایح FATF اقدامی انقلابی داشته باشند متن این بیانیه به شرح زیر است :

                                                                

                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

(ولن ترضی عنک الیهودولن نصاری حتی تبع ملتهم  )یهودونصاری ازشماراضی نخواهند شدتازمانیکه شما ازآنهاپیروی کنید قرآن کریم

«  این معاهدات( کنوانسیون های بین المللی) ابتدا در اتاق های فکر قدرت های بزرگ و برای تامین منافع و مصالح آنها پخت و پز می شود و سپس با پیوستن دولت های همسو یا دنباله رو یا مرعوب، شکل به ظاهر بین المللی می گیرد به گونه ای که اگر کشور مستقلی مانند ایران آنها را قبول نکند، او را مورد هجوم شدید قرار می دهند که مثلا ۱۵۰ کشور پذیرفته اند؛ شما چطور آن را رد می کنید؟"

حضرت امام خامنه ای( حفظه الله)

اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

حضور پررنگ و چشمگیر مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان از بصیرت و روح انقلابیگری در آحاد جامعه ایران اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور به همه نشان داد که انقلاب اسلامی ایران با تکیه به مردم از پس سخترترین تحریم ها و تنگناترین موقعیت ها برخواهد آمد.

بی شک شکرانه چنین مردمی از سوی مسئولین جز با خدمت به آنها راه دیگری ندارد. مردم عزیز ایران اسلامی پیامی روشن به همه آنهایی که عزمشان در حل مشکلات به سستی گرویده است دادند که حاضر نیستند عزت را فدای مصلحت اندیشی های کاذب نمایند.

در روزهای پیش رو لوایحی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد که با عزت ملی ناسازگار است و متاسفانه برخی از مسئولین پیوست مصلحت را بر آن چسبانده اند. به استناد اصل ۱۱۲ قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت نظام موظف است که مانع از تصویب لوایحی شود که خلاف موازین شرع و مغایر با مصلحت نظام است.

لوایح FATF با سیاست های کلی نظام مغایرت دارد و به صلاح کشور و به ویژه اقتصاد و امنیت مردم نیست. تصویب این لوایحِ آمریکایی_اروپایی، یعنی اشراف اطلاعاتی دشمنان قسم خورده انقلاب، بر منابع و سیستم های مالی کشور و اعمال خواست های غرب مفلوک در مورد افراد و شرکت هایی که مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته اند.

در نگاه حاکم بر FATF، اشخاص ونهادهای انقلابی متهم محسوب می شوند و باید تحریم شوند و اطلاعات آنها به راحتی در اختیار دشمن قرار بگیرد. ولی در همین نگاه، جنایتکارانی مانند سازمان تروریستی منافقین مجاز هستند در کشورهای آمریکایی و اروپایی، پایگاه و جایگاه داشته باشند و تامین مالی شوند.

امروز در حالی که مردم عزیزمان با حضور خود در جشن های انقلاب و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، دشمنان را نا امید کرده و حضور میلیونی مردم، کام امت انقلابی را شیرین کرده بود، خبر حادثه تروریستی سیستان وبلوچستان همه را متاثر کردونشان دادکه بیگانه هرگز به امضا وقولش وفاذار نیست بلکه منتظر یک لحظه غفلت ماست .

این در حالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریست، در تجمع ضد ایرانی ورشو گرد هم آمده و با شنیدن این اقدام از سوی گروه های مورد حمایت خود، سیل پیام های شادی توییتری خود را روانه کردند.

واین که چند تن ازآقایان وزرا طی نامه ای به مقام معظم رهبری ازایشان می خواهند که نسبت به تصویب باقی مانده لوایح  درمجمع تشخیص مصلحت تسریع شود پاسخ رهبری یک سوال است آیاشما مسئولین امضاء کننده تضمین میدهید که باتصویب این لوایح مشکلات اقتصادی مردم  حل شود؟ که البته آقاین پاسخی ندارندو رسما میگویند هیچ تضمینی وجودندارد

بلکه دبیراجراییFATFآقای دویدلوییس می گویدکه هیچ تضمینی وجود نداردکه اگر ایران تمام استانداردهای FATFرااجراکندازلیست سیاه خارج شود خروج ایران ازلیست سیاه FATFنیازمند رای مثبت آمریکا اسرائیل وعربستان سعودی است که هم اکنون ناظراین گروه هستند که واضح است هرگزاین سه به نفع ایران رای صادرنخواهند کرد

افکار عمومی هنوز وعده های اقتصادی دولتمردان را در خصوص برجام فراموش نکرده است. برجامی که طبق گفته ها و اقرار وزیر محترم امور خارجه کشورمان، انگیزه اقتصادی و رفع تحریم نداشت و نه تنها داشته های هسته ای را برد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل نکرد.

این بارهم اینها تصویب کامل FATF را منجی حل مشکلات کشور می دانند در حالی که این از برجام هم بدتر است و در صورت تصویب و اجرا، امنیت کشور به خطر می افتد و اقتصاد از شرایط امروز به مراتب پیچیده تر و مشکل تر خواهد شد.

امروز بیش از دو سال است که از اجرای ۳۷ بند از ۴۱ بند FATF توسط دولت می گذرد. خوبست کسانی که اصرار بر تصویب این 4 بند دارند گزارشی از مزایای 37 بند اجراشده دیگر بدهند.

آیا مشکلات اقتصادی حل شده اند؟  آیا هیچ تغییری در مبادلات بانکی ایران با بانک های خارجی ایجاد شده است؟

مجمع محترم تشخیص تشخیص مصلحت نظام .  ما جوانان ومردم ولایتمدارشهرستان بشرویه

خواستار مخالفت صریح شما به عنوان دلسوزان حقیقی نظام و اسلام با پیوستن به لوایح استعماری FATF است  تا ملت قهرمان ایران برگ زرین دیگری درکارنامه درخشان خود به ثبت رساند و همچنان مشت محکم خودرا بردهان مستکبرین فرودآرد .      انشاءالله

والسلم علی من التبع الهدی

جوانان عاشورایی ومردم ولایتمدار شهرستان بشرویه

ستاد برگزاری نماز جمعه شهر بشرویه

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیانیه نمازگزاران جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

فرا رسیدن دوم اردیبهشت‌ماه «سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» نهاد الهی، انقلابی و مردمی که با درایت، هوشمندی و نگاه استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبارستیزی جهانی محقق شده را به جنابعالی، فرماندهان پر تلاش و آحاد همرزمان عزیز در آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید امروز با گذشت بیش از ۴۵ سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، همدلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و با اقتدار، آمادگی و توانمندی همه‌جانبه راهبردی به بنیانی مرصوص و دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل و تقویت‌کننده اراده خلل‌ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت گردیده‌اند و نقش بی‌بدیلی را در مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه اضمحلال و نابودی غده سرطانی داعش و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی ایفا نمودند و نظام سلطه و مزدوران و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به‌ویژه در رأس آنان رژیم کودک‌کش صهیونیست را در ناکامی و استیصال قرار داده و هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرز‌های سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را با وعده صادق خود به مصداق آیه شریفه «إِنّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان‌کننده پاسخ داده و خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی و همرزمان انقلابی در سپاه پاسداران را در راه صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حبیب‌الله سیاری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است