Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@10:34:20 GMT

سه هکتارازاراضي مسکن مهر پرديس رفع معارض شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۲۰۹

سه هکتارازاراضي مسکن مهر پرديس رفع معارض شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: پس از رفع معارض سه هکتار ازاراضي مسکن مهر اين شهر در فاز 8 ، ساخت و ساز در اين فاز ازسرگرفته شد.

سيد مهدي هدايت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با اين اقدام قانوني 3 هزار و سيصد واحد مسکوني به ظرفيت واگذاري متقاضيان در فاز 8 پرديس اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: اواخر سال 91 به علت وجود معارض حقوقي عمليات اجرايي پروژه ها در فاز 8 مسکن مهر پرديس متوقف شد با پي گيري هاي صورت گرفته و با مساعدت مجمع قضايي تهران راي به نفع دولت صادر شد.
مدير عامل شرکت عمران شهر جديد پرديس گفت: عمليات اجرايي 600 واحد با پيشرفت فيزيکي 30 تا 50 درصد به دليل وجود معارض در اين فاز نيمه کاره باقي مانده بود.
هدايت در ادامه افزود: پس از ورود دادستان پرديس در برخورد با پيمانکاران بد عهد مسکن مهر، 12پروژه که فعاليت عمراني آنها در اين فاز متوقف شده بود بعد از 5 سال رکود، فعاليت عمراني خود را از سر گرفتند.
گفتني است، پس از افزايش اين ظرفيت در فاز 8 مسکن مهر پرديس ، 30 هزار واحد مسکوني در اين فاز به متقاضيان تحويل داده خواهد شد.
*مدارس فاز 8 مسکن مهر پرديس تا خرداد 98 تکميل مي شوند
مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس با اشاره به تکميل 8 مدرسه اين فاز خاطر نشان کرد: بودجه اي بالغ بر يک ميليارد و هشتصد ميليون تومان براي تکميل مدارس تخصيص داده شده و پس از تکميل اين مدارس قبل از خرداد سال 98 در اختيار آموزش و پرورش شهرستان خواهد گرفت.
هدايت در ادامه اظهار داشت: با راه اندازي مدارس فاز 8 مسکن مهر پرديس، دانش آموزان در فاز محل سکونت خود ادامه تحصيل خواهند داد.
شهرستان پرديس با 250 هزار نفر جمعيت در شرق پايتخت قرار دارد.
تهرام/9442 / 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی گفت: برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌های مختلف باید در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

در ادامه زورخانه دانش آموزی مدرسه شهید مدنی ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

کد خبر 6081541

دیگر خبرها

  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • بارش سنگین باران و جایر شدن سیلاب| سد خیرآباد نیکشهر سرریز کرد
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال