Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «خاویر بسرا» در گفت وگو با شبکه «ای.بی.سی» در پاسخ به این پرسش که آیا کالیفرنیا از دولت ترامپ شکایت خواهد کرد؟ اظهار داشت: حتما و قطعا.
وی افزود: ما آماده ایم. ما می دانستیم که این اتفاق می افتد. ما به همراه ایالت های خواهر خود آماده ایم که این کار را انجام دهیم.
انتظار می رود ایالت هایی که تحت کنترل دموکرات ها قرار دارد، از اقدام کالیفرنیا حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه کنگره با درخواست ترامپ برای تامین بودجه 5.7 میلیارد دلاری به منظور ساخت دیوار مرزی مخالفت کرد، وی اعلام وضعیت اضطراری ملی کرد.
وضعیت اضطراری ملی به ترامپ امکان می دهد تا بودجه هایی را که برای مصارف دیگر تصویب شده است، به ساخت دیوار در مرز مکزیک اختصاص دهد. کاخ سفید گفته که ترامپ به 8 میلیارد دلار دسترسی دارد. کنگره آمریکا هفته گذشته حدود 1.4 میلیارد دلار از بودجه درخواستی ترامپ را تصویب کرد.
مقام های کالیفرنیا می گویند که اعلام وضعیت اضطراری ملی باعث می شود که بودجه کمتری در اختیار این ایالت برای خدمات اضطراری، نیروی نظامی و برنامه های مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار گیرد.
دموکرات های کنگره وعده داده اند که با تصمیم ترامپ مقابله کنند. چندین قانونگذار جمهوریخواه نیز گفته اند که حمایت آنها از رئیس جمهوری قطعی نیست.
این درحالی است که «استفن میلر» مشاور ارشد کاخ سفید به شبکه «فاکس نیوز» گفته که وضعیت اضطراری ملی به ترامپ اجازه می دهد تا دسامبر 2020 حدود «صدها مایل» از دیوار مرزی ساخته شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!