Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سرخس با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد استقبال از بهار 98 شهرداری سرخس گفت: با کاشت 90 هزار بوته گل که از تولیدات خودمان است، به استقبال «بهار علوی» می رویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد صفایی در گفتگو با نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد استقبال از بهار ۹۸ شهرداری سرخس اظهار کرد: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چرا که طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دلنشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار سرخس افزود: با توجه به اینکه شروع سال جدید بسیار مبارک بوده و همزمان با میلاد باسعادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام است، بهار امسال را به تعبیری «بهار علوی» می نامیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نخستین اقدام ستاد استقبال از بهار توجه به زیباسازی هر چه بیشتر شهر است که از ابتدای اسفندماه با افزایش تعداد اکیپ‌های خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران ارائه خدمات در سطح شهر به صورت ویژه انجام می شود و در ایام تعطیلات نوروز هم این خدمت‌رسانی ادامه دارد.

 

صفایی تصریح کرد: در نظر داریم با بیش از ۹۰ هزار بوته گل که از تولیدات خود شهرداری سرخس است، به استقبال از بهار برویم که با برنامه ریزی صورت گرفته، در زمان مشخص و در فضاهای تعیین شده استفاده می شوند.

 

شهردار سرخس عنوان کرد: در ستاد استقبال از بهار ۹۸ شهرداری سرخس ۶ کمیته فرعی تشکیل شده و با تعیین مسئول و شرح وظایف برای آن ها، برنامه ریزی های لازم انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: کمیته‌های در نظر گرفته شده برای ستاد استقبال از بهار شامل کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته خدمات شهری، کمیته فرهنگی- تفریحی، کمیته حمل و نقل، کمیته عمرانی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است.

 

صفایی با اشاره به سایر اقدامات ستاد استقبال از بهار شهرداری سرخس بیان کرد: از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار مدیریت چهارشنبه آخر سال است که اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با همکاری سایر ادارات و نهادها و همچنین واحدهای شهرداری به منظور ارائه خدمات و جلوگیری از وقوع حوادث غیرمترقبه، برنامه ریزی لازم را انجام می دهند؛ همچنین برنامه ریزی های لازم برای جمع آوری درختان خشک در سطح شهر توسط واحد فضای سبز صورت می گیرد.

 

شهردار سرخس در پایان اظهار داشت: زیباسازی شهر، نصب المان نوروزی و آذین‌بندی شهر از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار بوده که در دستور کار ستاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان جعفرکریمی اظهار داشت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای به کارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

وی افزود: این مجوز با پیگیری‌های این دفتر و با توجه به مشکلات دهیاری‌ها برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پایگاه‌های آتش نشانی روستایی، توسط ستاد کل نیروهای مسلح، صادر شد که بر اساس آن، به مدت ۲ سال استفاده از تعداد محدودی نیروهای وظیفه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای غیرپزشکی برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور امکان‌پذیر شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۹۳۸ پایگاه آتش نشانی در مناطق روستایی کشور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور دسترسی به حداقل استانداردهای لازم برای ارائه خدمات آتش‌نشانی و ایمنی به جوامع روستایی کشور، تعداد پایگاه‌های مذکور به‌مرور در حال افزایش است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات این پایگاه‌ها، تأمین نیروی انسانی موردنیاز است که به دلیل محدودیت منابع اعتباری دهیاری‌ها، استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه می‌تواند در رفع این مشکل، مؤثر واقع شود.

کریمی همچنین درباره اثربخشی موضوع گفت: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر اساس مجوز اخذ شده از ستاد کل نیروهای مسلح بالغ بر ۳۵۰ نیروی امریه در پایگاه‌های آتش نشانی روستایی جذب و بکارگیری شدند که موجب فعال‌سازی این پایگاه‌ها و ارائه خدمات شبانه‌روزی در بسیاری از آنها شد.

وی افزود: در تعدادی از پایگاه‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته، نیروهای امریه علاوه بر انجام خدمات اطفای حریق، نسبت به ارائه آموزش‌های ایمنی به اهالی روستاها نیز اقدام می‌کردند که در بهبود وضعیت ایمنی روستاها، بسیار اثرگذار بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی اظهار داشت: با توجه به صدور مجوز جدید توسط ستاد کل نیروهای مسلح، به منظور هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت، جلسه‌ای در دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با حضور نماینده دولت در امور کارکنان وظیفه و نمایندگان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه درباره چالش‌های مربوط به این موضوع و راهکارهای رفع آنها بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم در این باره گرفته شد.

کد خبر 6086816

دیگر خبرها

  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • لذت از بهار با گل همیشه بهار