Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:38:10 GMT

عبور کامیون‌ها در محور درگز- قوچان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۳۰۴

عبور کامیون‌ها در محور درگز- قوچان ممنوع شد

مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی اعلام کرد: عبور کامیون‌ها در محور درگز- قوچان به علت برف شدید ممنوع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی با انتشار هشداریه‌ای، اعلام کرد: به علت بارش شدید برف و کاهش دید افقی در محور درگز - قوچان و بالعکس، عبور و مرور کامیون‌ها و تریلرها  ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش رفت و آمد انواع خودروهای سبک دردر محور درگز - قوچان و بالعکس و همچنین محور مشهد - کلات به ویژه در گردنه «گوجگی» تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیراست.

لازم به ذکر است در دیگر جاده های خراسان رضوی رفت و آمد به صورت عادی در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در جمع دهیاران بخش مرکزی در مسجد روستای ولی آباد که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این جلسه و بازدیدها مواجه مسئولان با مسائل منطقه و جمع بندی مسائل است.

وی افزود: هیچ گاه ما نمی توانیم ادعا کنیم همه مسائل حل شده است اما متناسب با شرایط باید حرکت کرد.

استاندار خراسان رضوی در تشریح مسائل روستاهای بخش مرکزی مشهد گفت: آنچه که از مراجعات مردم و گفتگو با دهیاران حاصل شده، مشخص شد مسئله حادی وجود ندارد و همه روستاها از حداقل هایی برخوردارند و مشخص است که دهیاران پیگیر موضوعات در روستاها هستند.

وی ادامه داد: در جلسات استانی ۱۴ موضوع در طرح تحول روستایی  وجود دارد که مسائل  آب ، برق ،گاز ، بهداشت و ... را شامل می شود بنابراین  در چهارچوب طرح تحول روستایی در خدمت دهیاران و موضوعات آنان هستیم.

نظری تاکید کرد: روستاها و دهیارانی که در روستاهایشان نسبت‌ به موضوعات مشخص شده در طرح تحول روستایی اشکالی وجود دارد در اسرع وقت بررسی می شود.

وی دو موضوع مهم اشتغال روستایی و مسکن روستایی را از موضوعات مهم و اساسی در روستاها دانست و گفت؛ تاکید داریم از طریق دهیاران پیگیری شود تا جمعیت در روستاها مستقر شوند. 

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مد نظر قرار داریم تا با کمک دهیاران افرادی که در روستاها واقعا فاقد مسکن است به او مسکن تعلق بگیرد و اگر کسی زمین دارد با دادن تسهیلات کمک به ساخت مسکن او  شود و اگر کسانی که اهل روستا هستند و به شهر رفتند اما تمایل به بازگشت به روستا دارند به این افراد هم  در ساخت مسکن کمک می شود.

نظری با اشاره به تعداد دهیاری ها تصریح کرد: ۲۶دهیاری در بخش مرکزی مستقر است و بحث اشتغال و مسکن  به عنوان  موضوعات مهم در دستور کار دهیاران،بخشدار و فرماندار قرار بگیرد تا بعد از مدتی مشکلات مسکن روستایی برطرف شود.

وی ادامه داد: اشتغال روستاییان و اشتغال فارغ التحصیلان از موضوعات مهم تحت بررسس است و اگر معیشت مردم به ویژه در روستاها برقرار نباشد جمعیت پایدار نمی ماند.

نظری تحقق مسکن روستایی و اشتغال روستایی را در یک چهارچوب دانست و عنوان کرد: در روستاها چند شغلی بودن در خانواده روستایی حاکم است و علاقه و تجربه هم لازمه اشتغال روستایی است و این توقع را داریم که دهیاران به ما کمک کنند و در ساخت مسکن روستایی موضوع اشتغال هم مد نظر است.

وی در پایان تشریح کرد: حل مشکل مردم در دستور کار مسئولان باید باشد و دهیار کسی است که مسلط به منطقه است و امین مردم و حاکمیت است و با توجه به این ظرفیت بسیاری از مشکلات روستایی حل شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: ۲۵۹۶ روستای بالای ۲۰خانوار در استان داریم که براساس مولفه‌هایی مانند اشتغال، مسکن، مهاجرت معکوس و سایر مواردی که وجود دارد در طرح انتخاب دهیار برتر استان مد نظر قرار خواهد گرفت و امیدواریم شاهد اقدامات ارزنده دهیاران در این زمینه باشیم.

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • بازگشایی محور تربت حیدریه - رشتخوار
  • قوچان سردترین شهر خراسان رضوی
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • بهار برفی در جاده ترانزیتی درگز خراسان رضوی
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد
  • بارش باران موجب لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی شد
  • کندی تردد در بعضی محور‌های خراسان رضوی براثر باران و مه