Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون گزارشی از «پشت بام فروشی» در پایتخت دریافت نکرده ام تصریح کرد: احداث کانکس در پشت بام ها بررسی خواهد شد.

پیروز حناچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موضوع را در فضای مجازی دیدم و برخورد حقوقی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: این موضوع را پیگیری خواهم کرد و در صورت مشاهده با آن برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی گفت: البته اجرای سقف سبک در طبقه آخر ساختمان به طوری که استحکام بنا نداشته باشد موضوع جدیدی نیست اما موضوع پشت بام فروشی را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها در چند روز گذشته اعلام کرده بودند در بعضی نقاط تهران از جمله منطقه 22 برخی افراد با استقرار کانکس روی بام ها، امکان سکونت افرادی را در کانکس ها فراهم کرده اند و آنها را اجاره می دهند.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران نیز موضوع استقرار کانکس در داخل شهر آن هم بالای سقف خانه ها را غیرممکن دانسته و گفته بود: کسی که می خواهد اقدام به استقرار کانکس کند نمی تواند چنین اقدامی را داخل شهر براحتی انجام دهد زیرا شهرداری بسرعت آن را جمع خواهد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پشت بام فروشی تهران مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود