Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@21:22:34 GMT

سرباز کوچک امام به چاپ هشتادودوم رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۶۲۵

سرباز کوچک امام به چاپ هشتادودوم رسید

کتاب «سرباز کوچک امام» در نخستین دوره پویش «کتاب‌قهرمان» که تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت، به چاپ هشتادودوم رسید تا جمع شمارگان آن از ابتدای انتشار تاکنون، از 102 هزار نسخه عبور کند.

کتاب «سرباز کوچک امام» در نخستین دوره پویش «کتاب‌قهرمان» که تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت، به چاپ هشتادودوم رسید تا جمع شمارگان آن از ابتدای انتشار تاکنون، از 102 هزار نسخه عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «سرباز کوچک امام» نوشته فاطمه دوست‌کامی نخستین‌بار در سال 1392 از سوی انتشارات پیام آزادگان منتشر شد. این کتاب 764 صفحه‌ای با قیمت 36 هزار تومان تا پیش از آغاز پویش «کتاب‌قهرمان»، طی پنج سال به چاپ سی‌ویکم و شمارگان 47 هزار و 500 نسخه رسیده بود.

با آغاز پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» در آذرماه سال جاری، این کتاب با ویرایش جدید و کاهش حجم به 453 صفحه رسید و با قیمت ویژه 24 هزار تومان عرضه شد. کتاب خاطرات مهدی طحانیان با استقبال مخاطبان از این پویش، اکنون در طول سه ماه، با 55 نوبت تجدیدچاپ نسخه مربوط به پویش، با شمارگان 55 هزار نسخه به چاپ هشتادودوم رسیده است.

نخستین دوره پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری انتشارات پیام آزادگان آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است. این پویش با تکیه بر کتاب‌های باکیفیت، سعی در شناساندن قهرمانان ملی میهن اسلامی‌مان ایران دارد.

مهدی طحانیان در قالب این پویش تاکنون به 20 استان کشور سفر کرده و با حضور وی در برنامه‌های متعدد جشن امضا و شب خاطره، این کتاب مورد توجه مخاطب جوان و نوجوان واقع شده است. پیش‌بینی می‌شود استقبال علاقه‌مندان به ادبیات اسارت از داستان پرفراز و نشیب اسارت این نوجوان ایرانی همچنان ادامه داشته باشد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرباز آمریکایی کیست؟

شهریار زرشناس:سرباز آمریکایی عقیده ندارد و فقط برای پول استخدام شده است.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه
  • فیلم/ سرباز آمریکایی کیست؟
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد