Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان گفت: میزان تسهیلات اشتغال پایدار عشایر و روستاییان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 220 میلیارد ریال بوده که این میزان تسهیلات برای 217 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

محمود پورمعظمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: میزان تسهیلات مشاغل خانگی این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون 800 میلیون ریال بوده که این مبلغ به 86 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان اضافه کرد: طرح های مشاغل خانگی در سامانه کارا ثبت می شود که مبلغ تسهیلات با توجه به نوع اشتغال، از 80 تا 100 میلیون ریال متغیر است.
وی به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی عشایری دامغان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، تعاونی، میراث فرهنگی و گردشگری بود که به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
پورمعظمی خاطر نشان کرد: تمامی طرح های متقاضی اشتغال، در صورت ارائه طرح توجیهی و تایید از سوی اداره کل به بانک های عامل معرفی می شوند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان تصریح کرد: در سال 97، سهم دامغان از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر 282 میلیارد ریال بوده که تاکنون حدود 80 درصد آن پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال تسهيلات دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی گفت: زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند به بالا می‌توانند از مزایای طرح صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمد هاشمی‌فر پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مزایای این صندوق شامل بازنشستگی، از کار افتادگی، بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای است.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام این طرح تنها سه روز دیگر فرصت باقی است، افزود: در صورتی که خانوارها دارای بیش از چهار فرزند باشند دو سال سابقه به سوابق آنها اضافه خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی خاطرنشان کرد: زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند به بالا می‌توانند از مزایای طرح صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان بهره مند شوند.

هاشمی‌فر تصریح کرد: مادران مشمول و متقاضی این طرح در فرصت باقی مانده می‌توانند به سایت www.roostaa.ir مراجعه یا به ۳۱ کارگذار تعیین شده در استان مرکزی مراجعه کنند تا ثبت نام آن‌ها را انجام دهند.

وی ادامه داد: این طرح از ۲۲ اسفند سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۶۵۰ نفر متقاضی ثبت نام کرده‌اند و ثبت نام آنها در سیستم ثبت شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی با بیان اینکه بودجه در نظر گرفته شده در سطح کشور برای این طرح شامل ۵۰۰ هزار نفر است، تصریح کرد: این طرح ویژه زنان و مادران روستایی دارای بیش از سه فرزند است که برای آن‌ها رایگان انجام می‌شود و از شرایط بهره‌مندی برای این طرح توسط روستاییان و مادران مشمول باید فرزند سوم آنها متولد یک فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد.

هاشمی‌فر ادامه داد: مادران مشمول این طرح باید دارای سن ۱۸ تا ۵۰ سال باشند، تا بتوانند عضو صندوق شوند و از مزایای عضویت رایگان در این صندوق بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: تمام زنان خانه‌دار روستایی و عشایر که تاریخ تولد فرزند سوم و به بالای ایشان ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد می‌باشد تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ فرصت نسبت به ثبت نام خویش و بهره‌مندی از مزایای بیمه کشاورزان به صورت رایگان اقدام نمایند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی با بیان اینکه ۷۷ هزار و ۶۰۶ نفر در استان مرکزی تحت پوشش صندوق کشاورزان و عشایر هستند گفت: در حال حاضر ۴۵ هزار بیمه شده فعال و ۱۱ هزار و ۵۷۷ مستمری بگیر در سطح استان مرکزی وجود دارد و در سال گذشته ۳۷۷۰ نفر جذب صندوق شده‌اند.

هاشمی‌فر اضافه کرد: در استان مرکزی ۳۱ دفتر کارگزاری در مناطق روستایی مستقر شده تا خدمات به روستاییان ارائه کنند و همه خدمات در قالب الکترونیک به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 745189

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند