Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به توطئه های پی در پی دشمن و تلاش برای بازداشتن ملت ایران گفت: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برای دشمن دردناک است بدین دلیل سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛حسن روحانی، رئیس جمهور در مراسم افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه ملت ما علی رغم میل و تلاش بدخواهان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنج انقلاب در همه حوزه ها حضور دارد، اظهار کرد:ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب با قامتی استوار به خیابان ها آمدند و مانند بهمن 1357 پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست از سال گذشته در تلاش برای ضربه به انقلاب بودند،تصریح کرد:دشمنان نظام فکر می کردند جمهوری اسلامی ایران جشن 40 سالگی انقلاب را نمی بیند؛ برخی نیز گفته بودند که بهمن در تهران خواهند بود.

وی با اشاره به توطئه های پی در پی دشمن و تلاش برای بازدارندگی ملت ایران گفت:پیشرفت جمهوری اسلامی ایران برای دشمن دردناک است بدین دلیل سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال می کنند.

وی با بیان اینکه توسعه در همه زمینه ها جریان دارد و ملت راه خود را دنبال می کنند،گفت: ظرفیت پالایشگاه بندرعباس در سال گذشته از تولید هشت میلیون لیتر به ۱۲ میلیون لیتر افزایش یافت و امروز بخش بهبود کیفیت ۱۲ میلیون لیتر یورو ۵ افتتاح شد.

روحانی اضافه کرد: فاز اول پالایشگاه در سال،۹۶ فاز دوم سال ۹۷ و فاز سوم نیز سال ۹۷ افتتاح شد که این امر به معنای حرکت خروشان ملت در مسیر خودکفایی، عظمت و افتخار جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس قوه مجریه بیان کرد: افتتاح سه فاز پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به معنای واقعی خودباوری، اعتماد به نفس، خود کفایی و شکست تحریم هاست.

وی در ادامه به افتتاح سه طرح مهم هرمزگان در بخش بندری، کشاورزی، نیرو و آب اشاره کرد و افزود:دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در محصولات آبزیان نسبت به سال های اول انقلاب 40 برابر شده است.

رئیس دولت ادامه داد:استان هرمزگان 290 هکتار بخش گلخانه ای دارد که190 هکتار آن مربوط به پنج سال اخیر می باشد و این امر به معنای تلاش یک ملت بزرگ است

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند موفقیت بزرگ را به خاطر افزایش قیمت رب گوجه فرنگی و ماکارانی انکار کند،اظهار کرد:انصاف، مردی ،وطن دوستی و اخلاق اسلامی نیست که شاگردی که تمام نمره هایش ۲۰ است به خاطر نمره 19.5 فراموش شود.

رئیس جمهور با اشاره به نقصان در کارهای بزرگ بیان کرد: در زمان تحریم مشکلات پیش می آید؛ شوخی نیست، آمریکا و مزدوران آن تلاش می کنند روزانه فشارشان را بر مردم ایران افزایش دهند.

وی تاکید کرد:دشمن سنگی پرتاب می کند، شیشه ای هم می شکند، نباید به خاطر شکستن شیشه یک ساختمان عظیم و بزرگ زانوی غم بغل گرفت.

روحانی عنوان کرد: همانگونه که دفاع مقدس آزمایشی تاریخی برای ملت ایران بود، امروز نیز روز امتحان الهی است، تمام مردم، مذاهب مسئولان، جناح ها مورد آزمایش بزرگ تاریخی هستند.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی علیرغم اینکه همه دنیا به صدام کمک کرد ما روی پای خود ایستاده ایم و صنعت نفت را ادامه دادیم،یادآور شد: در دوران جنگ زندگی سخت بود اما مردم ناامید نشدن و امام  را تنها نگذاشتندو پشت به پشت و دست به دست هم داده بودیم

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز نیز کشور ما در جنگ اقتصادی بسر می برد و جنگ اقتصادی از یک دیدگاه سخت تر از جنگ نظامی است چرا که در جنگ اقتصادی برخلاف جنگ نظامی کارها نقل و انتقال و عملیات آن دیده نمی‌شود لذا امروز که در شرایط فشار و جنگ دشمن هستیم بر سر مسائل جزئی بهانه جویی کنیم موفق نخواهیم بود و اگر متحد باشیم دشمن مجبور به عقب نشینی می شود.

روحانی گفت: انتخابات هر چهار سال یک بار انجام می شود تا اگر چند دیدگاه در کشور است مردم به هر دیدگاهی که رای دادند همه باید پشت آن باشند چنانچه اگر افراد قبل و بعد انتخابات برای تضعیف دولت کار خود را دنبال کند،انتخابات معنایی ندارد.

وی افزود:پس از انتخابات  آنکه اکثریت آرای آورده قانون می شود پس همه باید او را همراهی کند اما اگر عده ای مسیر دیگری را انتخاب کنند نه تنها در زمان جنگ بلکه در زمان صلح نیز موفقیتی نخواهیم داشت.

رئیس جمهور با اشاره به خودکفایی دولت در پنج زمینه سرنوشت ساز اظهار کرد:اگر در دولت یازدهم و دوازدهم هیچ کار نکرده و تنها در زمینه تولید گندم ،شکر، نفت ،بنزین و گاز خودکفا شده کافی نیست؟

وی با بیان اینکه ساخت زیردریایی فاتح با تلاش نیروهای سپاه و ارتش و توسعه پالایشگاه نفت به معنای واقعی موفقیت ملت و دولت ماست، تصریح کرد:موفقیت برای دولت یا سپاه نیست بلکه برای ملت ایران است و باید به آن افتخار کنیم.

روحانی تاکید کرد:اگر همه با هم نبودیم و دست به دست هم نمی دادیم  موفق نمی شویم لذا کار انجام شده برای خودکفایی و سلامت مردم و افتخار ملت ایران است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر باورمندی در کشور ایجاد شود به قله های موفقیت و پیروزی دست پیدا می‌کنیم، خاطرنشان کرد:ملت راه خود را درست انتخاب کرده لذا باید بعد از خدا به خودمان ایمان بیاوریم و باور کنیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند


علی سرگزی  اظهار کرد: در آستانه عید بزرگ و وحدت آفرین فطر، ایادی استکبار با اقدامی بزدلانه و کور که منجر به شهادت مظلومانه مدافعان امنیت در نیروی انتظامی شد قلب مردم سیستان و بلوچستان را جریحه دار کرد تا شیرینی حلول ماه شوال و طعم بندگی در ماه مبارک رمضان به کام مردم شریف استان تلخ شود.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که هدف شوم گروهک تروریستی جیش الظلم که از تریبون های آنان نیز به صراحت اعلام شده، ناخشنودی از توسعه همه جانبه و تغییر باور ونگاه مردم نسبت به داشته های غنی فرهنگی این استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: استقبال چشمگیر و بی سابقه مردم ایران اسلامی از جاذبه های گردشگری جنوب استان در روزهای عید نوروز از سویی و وحدت مثال زدنی مردمان شیعه و سنی از سوی دیگر، بیش از هر چیزی دشمنان قسم خورده این آب و خاک را ناخشنود کرده و به همین سبب است که برای از بین بردن بسترهای توسعه، امنیت، آرامش و همدلی مردم دست به هر اقدام ننگینی می‌زنند تا به خیال خام خود و با بهره گیری از سناریوی نخ نمای ایجاد تفرقه های قومی و مذهبی نقشه های شوم خود را عملیاتی کند.

وی بیان کرد: مردم آگاه و با بصیرت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، این مومنان خداجو با حفظ همدلی و مودت، دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده و در زمین آنان بازی نخواهند کرد.

سرگزی عنوان کرد: به نمایندگی از جامعه فرهیخته قرآنی، فرهنگی هنری و رسانه ای استان ضمن محکومیت این اقدام ننگین تروریستی، شهادت مظلومانه سربازان وطن و مدافعین امنیت را محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، همکاران سلحشور و غیور آنان در نیروی انتظامی، خانواده معزز شهدا و مردم شهید پرور استان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای عروج یافتگان علو درجات و برای هم رزمان و خانواده ی گرانقدر شهدا شکیبایی همراه با بصیرت را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

وی خاطرنشان کرد:امیدوارم دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی استان هر چه سریعتر عوامل خودفروخته ی وقایع اخیر را به سزای اعمال ننگین شان برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • توطئه تحریک هیجانی در مسیر قطبیدگی