Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مرادی گفت: فدراسیون وزنه‌برداری در زمینه مبارزه با دوپینگ بسیار جدی و بدون تعارف است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی مرادی  رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان شمالی با بیان اینکه ورزش پاک یکی از شعار‌های اساسی و محوری ورزش کشور به شمار می‌رود، گفت: بسیاری از کشور‌های جهان مشکلات خاص و عدیده‌ای در ارتباط با آنتی دوپینگ دارند لذا فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با دوپینگ بسیار جدی و بدون تعارف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در ادامه با بیان اینکه در برابر این پدیده مذموم اجتماعی بسیار جدی هستیم افزود: طی چند روز گذشته و بدون اطلاع قبلی از نفرات حاضر در اردو‌های تیم ملی آزمایش آنتی دوپینگ از قهرمانان مطرح گرفته و نتایج این آزمایش به کمیته ملی المپیک ارسال شد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اضافه کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ نمونه آزمایش دوپینگ از ورزشکاران این رشته گرفته شده که تنها یک مورد آن مثبت اعلام شده است.

وی در پایان با اشاره به وضعیت وزنه‌برداری خراسان شمالی تصریح کرد: استعداد‌های خوبی در زمینه رشته وزنه برداری در استان وجود دارد و امیدواریم با حمایت مسئولان استان این رشته به یکی از رشته‌های مدال‌آور ورزشی برای خراسان شمالی تبدیل شود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات وزنه‌برداری جام فجر با حضور وزشکارانی از ۲۰ کشور جهان از تاریخ دهم لغایت ۱۴ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات پله‌ای برای راهیابی به المپیک توکیو ۲۰۲۰ است افزود: ورزشکاران حاضر در این مسابقات، با درخشش خود می‌توانند چشم امیدی برای حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ داشته باشند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان آسیا در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده در چین خبر داد و تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقات جام فجر، نفرات برگزیده جهت اعزام به مسابقات بزرگسالان آسیایی که در چین برگزار می‌شود انتخاب و پس از آن نیز جوانان وزنه‌بردار کشور با حمایت کمیته المپیک وزارت ورزش به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن

صحبت های رئیس فدراسیون وزنه برداری  در خصوص آزمایش های دوپینگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد

علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین در این بازه زمانی مورد آزمون و پایش قرار گرفت. 
 
او افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب خبر داد و یادآور شد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • آزمایش جدیدی که سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد