Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@10:19:32 GMT

دفاع کریمی از خرید‌های خارجی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۷۹۰

خرید دو بازیکن خارجی برای اولین بار در تیم سپیدرود سروصدا‌هایی را به همراه داشت. برخی معترض شدند تیمی که بودجه ندارد و با مشکل روبه‌رو است چطور برای جذب بازیکن خارجی هزینه می‌کند، اما گویا جذب لوکا نوزادزه، روما چاچوا که اولین خارجی‌های تاریخ تیم سپیدرود هستند، هزینه چندانی برای این تیم نداشتند.

آنها طبق شرطی که علی کریمی با مدیربرنامه‌هایشان داشت با هزینه شخصی به ایران آمده و در تمرینات شرکت کردند و پس از این که قرارداد بستند، علی کریمی هزینه سفر و اقامت آنها را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، چون باشگاه شخصی و تحت مالکیت کریمی و شرکای او است، همه هزینه‌های خرید این دو بازیکن مربوط به خودش است و قرار نیست ارگان، نهاد یا حتی شخصی در رشت هزینه خرید این دو را تامین کند.

به نظر می‌رسد قرارداد هر دو بازیکن روی هم حدود ۲۵ هزار دلار است. یعنی مبلغی کمتر از همه خارجی‌های لیگ برتر، در نتیجه هزینه زیادی روی دست باشگاه نگذاشتند، ضمن این که قسط اول خود را هم دریافت کردند. از طرفی سپیدرودی‌ها برای جذب این دو ۱۰۰ فیلم دیدند و در نهایت با توجه به کیفیت بازیکن و مبالغ قراردادها، این دو را جذب کردند. هر دو بازیکن زیر ۲۳ سال هستند و سابقه بازی ملی دارند. سپیدرودی‌ها معتقدند از خرید آنها نه تنها ضرر نکردند، بلکه با توجه به کیفیتی که از کار آنها در بازی با سپاهان دیدند، سود هم کرده‌اند.

با این حال برخی ادعا دارند سپیدرودی که برای بقا به کمک‌های استانی چشم دوخته وکم یا زیاد فقط به جیب علی کریمی متوسل است نباید برای خرید بازیکن خارجی هزینه می‌کرد و چه بسا بازیکنان بومی بهتری در استان بودند که با کمتر از این مبالغ حاصر بودند برای سپیدرود به میدان بروند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بودجه ایران علی کریمی دلار بازی ایران بازی دلار علی کریمی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس