Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌های پرسپولیس و پدیده از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار می‌گیرند.

مهدی ترابی ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس اولین بازی خود برای این تیم در جام حذفی را پشت سر خواهد گذاشت و تلاش خواهد کرد تا به صعود پرسپولیس به جمع 4 تیم برتر مسابقات کمک کند.

یک مورد جالب توجه در مورد مهدی ترابی در رقابت‌های این فصل جام حذفی وجود دارد و آن این است که وی با دو تیم در این مسابقات حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی پیش از پیوستن به پرسپولیس در عضویت تیم سایپا بود و توانست همراه با این تیم به نیمه‌نهایی جام حذفی نیز صعود کند. این بازیکن در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل نفت آبادان عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشت و نقش اصلی را در صعود شاگردان دایی ایفا کرد.

این بازیکن دوباره باید در مرحله یک چهارم نهایی و این بار با پیراهن پرسپولیس مقابل پدیده قرار بگیرد و برای دومین صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی در جام حذفی تلاش کند.

گفتنی است دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی روز دوشنبه از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیم فصل دوم سایپا نفت آبادان ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس جام حذفی رقابت نفت آبادان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند