Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استانداری البرز با بیان این که دخالت دولت در همه زمینه ها اثرات مطلوبی نداشته است، گفت: امیدواریم با بهره برداری از قطار شهری کرج-هشتکرد آهنگ توسعه در شهر جدید تسریع شود.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، خسرو ارتقایی در همایش سرمایه گذاری با رویکرد تحول پیمانکاری به شراکت در توسعه شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: دخالت دولت در همه زمینه ها اثرات مطلوبی نداشته و خیلی جاها این دخالت می تواند به عنوان سیاستگذاری راهگشا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توسعه بی رویه شهرها، یادآور شد: سال ۸۱ بحث این بود که منظومه های اطراف تهران را نمی توانیم جدا از هم ببینیم. اینها بر توسعه شهر اثرگذار است. همان زمان مطالعاتی در تهران بزرگ صورت گرفت؛ امروز همین منظومه ها به دلیل عدم کنترل ساخت و ساز در شهرها داشتیم.

وی بیان کرد: قرار بود توسعه شهری را در شهرهای جدید مدیریت کنیم. امروز مقداری به سال های گذشته به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و... شهرهای جدید توسعه جدید را نمی پذیرد. در بسیاری از شهرهای جدید توان افزایش جمعیت و بارگذاری جدید را ندارد و با مشکلات متعدد زیست محیطی، امنیتی و ... مواجه است.

وی گفت: استان البرز حدود ۳ میلیون نفر جمعیت دارد نیاز داریم که برخی کاربری های منطقه‌ای، استانی و ملی را در این حوزه ببینیم. خوشبختانه این پتانسیل در شهر هشتگرد وجود دارد. 

معاون استانداری البرز ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از قطار شهری کرج-هشتگرد آهنگ توسعه را در شهر جدید تسریع شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیمانکاران سرمایه گذاری معاون استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوکار در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، با اشاره به لزوم ارسال پیوست‌های مرتبط با شورای برنامه‌ریزی استان گفت: بدون شک با وجود این پیوست‌ها و آشنایی قبلی نسبت به موضوعات شورای برنامه ریزی، خروجی بهتری در جلسات خواهیم داشت.

وی در با بیان اینکه نوسانات ارز و طلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: دولت در زمینه کنترل بازار ارز و طلا باید برنامه ریزی داشته باشد و این وضعیت اصلا زیبنده نیست.

نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر، اضافه کرد: گلایه‌های مردم را در خصوص نوسانات بازار ارز و طلا و اثرات منفی آن بر زندگی آنها را به مسئولان ارشد دولت اعلام کردم و امیدوارم که شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.

وی عنوان کرد: حقوق کارگران و کارمندان پایین است و با این نوسانات، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند که می‌طلبد دولت نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد و کمترین نوسانات را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر هشتگرد در آینده نزدیک
  • سلاح ورزی: هیات رییسه اتاق اجازه دخالت دولت را ندهد
  • سه هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی منطقه مغان زیر کشت آبی می‌رود